|
|
کدخبر: ۱۴۶۵۴۴

چهل و یکمین دوره تورنمنت بین المللی هلند

سجاد مردانی و مسعود حجی زواره در دومین روز از چهل و یکمین دوره تورنمنت بین المللی تکواندوی هلند مدال طلا و برنز کسب کردند.

به گزارشخبرگزاری فارسو به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، چهل و یکمین دوره تورنمنت بین المللی تکواندو هلند، از روز گذشته شنبه بیست و چهارم اسفندماه در شهر آیندهون در حال برگزاری است.

روزگذشته(یک شنبه) در دومین روز مسابقات، سجاد مردانی، علیرضا نصرآزادانی و مسعود حجی زواره به عنوان نمایندگان کشورمان به مصاف رقیبان رفتند.

سجاد مردانی در وزن ۸۷ + کیلوگرم در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شد و در دور دوم با برتری در برابر برنده دیدار بلژیک و انگلیس، در دیدار فینال به مصاف تکواندوکاری از گابن که پیش از این سکوی نخست مسابقات قهرمانی جهان را مکزیک به دست آورده بود، رفت و با شکست وی به مدال طلای این وزن دست یافت.

مسعود حجی زواره نماینده تیم ملی تکواندوی کشورمان در وزن ۷۴ - کیلوگرم، در دور نخست به مصاف نماینده از کرواسی رفت و در بازی دوم خود، پس از حذف برنده دیدار ایتالیا و بلاروس، در مرحله فینال به مصاف تکواندوکاری از برزیل رفت و در پایان این مرحله، با کسب مدال نقره بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد.

علیرضا نصرآزادانی دیگر نماینده تیم ملی کشورمان در وزن ۷۴ - کیلوگرم از دور رقابت ها کنار رفت.

در نخستین روز مسابقات، محمد باقری معتمد در وزن ۶۸ - کیلوگرم و یوسف کرمی در وزن هفتم موفق به کسب یک مدال نقره و یک مدال برنز شدند.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار