|
|
کدخبر: ۱۴۶۶۳۰

خبرگزاری تسنیم: قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در مسابقات جام جهانی بازتاب گسترده ای در کشور میزبان داشت.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، تیم ملی کشتی آزاد کشورمان بامداد امروز(دوشنبه) موفق شد در فینال مسابقات جام جهانی کشتی آزاد که در شهر لس آنجلس به میزبانی آمریکا برگزارمی شد با پیروزی ۶ بر ۲ مقابل روسیه برای سومین سال متوالی عنوان قهرمانی جام جهانی را از آن خود کند.

مسعود اسماعیل پور جویباری، کشتی گیر وزن ۶۷ کیلوگرم تیم ملی کشورمان با تمجید از حضور پرشور تماشاگران ایرانی گفت: واقعا انتظار حضور پرشور ایرانیان را نداشتم، درست مثل این بود که در ایران هستیم.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتد پرس؛ صدها هوادار ایرانی از ۲ روز گذشته با حضور در ورزشگاه محل برگزاری مسابقات با به اهتزاز در آوردن پرچم ایران ساعت ها با سر دادن شعارهایی با صدای بلند به حمایت از تیم ملی کشورشان پرداختند.

حسن رحیمی، کشتی گیر وزن ۵۷ کیلوگرم تیم ملی کشورمان پس از قهرمانی ایران در این رقابت ها گفت: اولین حضورم در کشور آمریکا مسابقات سال گذشته در نیویورک بود و شاید بتوان گفت که در آن مسابقات ما یک دهم هواداران ایرانی که در این رقابت ها بودند را در آنجا نداشتیم. واقعا سورپرایز شدم و انتظار چنین حمایتی را در این جا نداشتم.

کشتی گیر ۵۷ کیلوگرم ایران تصریح کرد: حمایت تماشاگران باعثافزایش روحیه ما شد. حضور آنها قدرتی را که برای کسب پیروزی در جریان مسابقه نیاز داشتیم را به ما داد. خاطرات فوق العاده ای از حضور در آمریکا و بودن در میان ایرانیان اینجا دارم. ما با خاطرات خیلی خوبی این کشور را ترک می کنیم و امیدواریم بار دیگر به این جا بازگردیم.

بر اساس این گزارش؛ حضور پرشور هواداران ایرانی خیلی هم جای تعجب نداشت چون کشتی ورزش ملی ایران است و این تیم به این معروف است که در هر کجای دنیا که برای مسابقات حضور پیدا می کند، تماشاگران زیادی برای حمایت از آن حاضر می شوند.

ایران در راه رسیدن به قهرمانی تیم هایی همچون ارمنستان را ۸ بر صفر، ترکیه را ۷ بر یک، آمریکا را ۵ بر ۳، هند را ۸ بر صفر و در نهایت روسیه را ۶ بر ۲ به زانو در آورد.

علیرضا رضایی، مدیر تیم های ملی کشتی ایران هم در این باره اظهار داشت: اینکه هموطنان ما این جا حضور دارند، فوق العاده است. ما اصلا احساس غریبی نمی کنیم. آنها در این رقابت ها به خوبی ما را مورد تشویق و حمایت خودشان قرار دادند و ما قدردان شان هستیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار