|
|
کدخبر: ۱۴۶۶۷۵

خبرگزاری تسنیم: سرمربی ایرلندی لیورپول با ابراز رضایت از پیروزی قاطعانه تیمش در اولدترافورد ادعا کرد مردان او می توانستند شیاطین سرخ را با اختلاف بیشتری شکست دهند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، برندان راجرز پس از پیروزی ۳ بر صفر لیورپول در خانه منچستریونایتد که قرمزپوشان مرسی ساید را با یک بازی کمتر به فاصله ۴ امتیازی چلسی صدرنشین جدول رده بندی لیگ برتر رساند، گفت: به نظر من لیورپول خارق العاده بازی کرد. ما به معنای واقعی بر بازی سوار بودیم. از لحظه ای که سوت آغاز به صدا درآمد دنبال بازی هجومی و پرس حریف بودیم و فکر می کنم که کار گروهی تیم هم عالی بود.

راجرز افزود: لیورپول حتی می توانست گل های بیشتری هم به ثمر برساند. ما یک بازی هجومی ارائه کردیم و فکر می کنم اگر پاس های آخرمان کمی بهتر بودند، می توانستیم حتی بازی را با اختلافی بیشتر به پایان برسانیم. همه میل لیورپول به بازی هجومی را دیدند و به لطف آن برابر تیمی بزرگ یک پیروزی بزرگ کسب کردیم. در جدال ۲ تیم از بزرگ ترین تیم های بریتانیا که در سراسر دنیا سرشناس هستند، ما بر بازی سوار بودیم و این حس خوشایندی داشت.

سرمربی قرمزپوشان مرسی ساید تصریح کرد: من می خواستم تیمم فوتبال بازی کند و بر توپ و میدان سلطه داشته باشد. به همین خاطر تیم را با خط میانی پرمهره به میدان فرستادم. عملکرد منچستریونایتد در میانه میدان اُفت کرده بود و به همین دلیل ما توانستیم با استفاده از سرعت رحیم استرلینگ و پس از آن فیلیپه کوتینیو از فضای جلوی خط میانی حریف برای آغاز حملات مان استفاده کنیم. منچستریونایتد پیش چشمان هوادارانش بازی می کرد و خود را ملزم به حمله می دید اما این شیوه بازی به ما اجازه می داد خط میانی من یونایتد را دور بزنیم و موقعیت های خوبی برای حمله به دروازه آن به دست آوریم.

پس از تحلیل بازی نوبت به تمجید راجرز از زننده ۲ گل نخست بازی یعنی استیون جرارد رسید. راجرز در تمجید از کاپیتان تیمش گفت: او همیشه بازیکن بازی های بزرگ است. به عقیده من جرارد از خیلی جهات بی مانند است. متاسفم که پنالتی سوم او به گل تبدیل نشد. جرارد در پست خود بسیار خوب کار می کند و مسئولیت پذیر است. در این بازی باز هم کیفیت و وسعت دید او برای ارسال پاس را دیدید. او هنوز هم می تواند سرتاسر زمین را پوشش دهد. به نظر من زیاد نیست تعداد کسانی که می توانند همه کارهایی که جرارد انجام داده است را تکرار کنند یعنی از یکی از بهترین بازیکنان هجومی دنیا به مهره ای دفاعی در نیمه زمین خود تبدیل شوند.

راجرز در نهایت در پاسخ به این سؤال که شانس تیمش را برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر چقدر می داند، گفت: من فقط روی عملکرد تیم خودم تمرکز دارم. شاید تمام ۹ بازی بعدی خود تا پایان فصل را ببریم اما باز هم قهرمان نشویم. من الان فقط روی بازی بعدی تیمم که برابر کاردیف است تمرکز دارم و ۳ امتیاز آن را می خواهم. همه تیم ها امتیاز از دست خواهند داد. ما هم ممکن است امتیاز از دست بدهیم یا ندهیم. فعلاً فقط می توانم روی بازی بعدی تیمم تمرکز کنم، در واقع این کاری است که از روز ورودم به لیورپول انجام داده ام.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار