|
|
کدخبر: ۱۴۶۷۱۳

کسب سهمیه در برنامه ۳ ساله استقلال خوزستان قرار دارد

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: وظیفه اخلاقی و ورزشی ما حضور پرقدرت در تمام مسابقات لیگ است و به همین خاطر در ۳ دیدار پایانی تمام تلاشمان را انجام می دهیم.

عبدالله ویسی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد وضعیت تمرینات استقلال خوزستان گفت: تمریناتمان را بدون وقفه برگزار می کنیم و امروز در دیداری دوستانه به مصاف نفت امیدیه می رویم سپس به آبادان سفر می کنیم و یک دیدار دوستانه نیز در این شهر داریم. تمریناتمان تا روز چهارشنبه ادامه دارد و بعد از آن تیم به تعطیلی می رود و کار خود را از ۲ فروردین آغاز می کند.

وی در مورد تعطیلی یک ماهه لیگ برتر خاطر نشان کرد: این مسئله از قبل برنامه ریزی شده بود و از آن اطلاع داشتیم. شکایتی نداریم و باید خودمان را با این وضعیت وفق بدهیم.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه بقای این تیم در لیگ برتر تقریبا قطعی شده اما دو بازی استقلال خوزستان مقابل راه آهن و پرسپولیس در تعیین تیم های سقوط کننده و قهرمان لیگ مؤثر است، عنوان کرد: با تمام بازیکنان صحبت کردیم و به یکدیگر قول دادیم تا در ۳ دیدار پایانی با شرافت بازی کنیم و عملکردمان به ضرر یا نفع هیچ تیمی نشود. وظیفه ورزشی و اخلاقی ما این است که با تمام وجود در ۳ دیدار پایانی حاضر شویم.

وی تأکید کرد: استقلالی ها که ما را در خیابان می بینند می گویند پرسپولیس را در دیدار آخر متوقف کنید تا این تیم به مقام قهرمانی نرسد. پرسپولیسی ها نیز می گویند در دیدار آخر به آنها ببازیم تا شرایط این تیم بهتر شود. این حرف ها شیرینی فوتبال است اما وظیفه اخلاقی ما حضور پرقدرت در تمامی دیدارها است به همین خاطر به تمام مردم ایران قول می دهیم برای اخلاق و روحیه جوانمردی تمام تلاشمان را می کنیم و در ۳ دیدار آخر با قدرت حاضر می شویم.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه آیا صحبتی با او برای ماندن در این تیم در سال آینده شده است، عنوان کرد: مسئولان استقلال خوزستان از من برنامه خواستند و در این مورد صحبت هایی کردیم که کار حدود ۶۰ الی ۷۰ درصد پیش رفته است. باشگاه و من علاقه به همکاری داریم. برخی مشکلات هست که باید حل شود و برای بهتر شدن نیاز به فراهم کردن شرایط بهتری داریم و اگر می خواهیم موفق شویم باید با برنامه جلو برویم.

وی در پاسخ به این سؤال که چقدر حضور خود در سال آینده در استقلال خوزستان را محتمل می داند، اظهار داشت: به احتمال ۸۰ درصد این اتفاق می افتد. سال آینده کار راحت تری داریم. بدون شک مورد آماج حملات افراد مختلف قرار نمی گیریم و دیگر کسی نمی گوید این تیم تازه به لیگ برتر آمده و پس از یک سال سقوط می کند. ۱۰۰درصد می خواهیم سال بعد وضعیت بهتری داشته باشیم. برنامه اصلی ما ۳ ساله است. در سال سوم حضور استقلال خوزستان در لیگ برتر چه من باشم و چه از این تیم جدا شده باشم باید علاوه بر ارائه بازی های با کیفیت سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم. باشگاه این برنامه ریزی را برای خود انجام داده و امیدوارم به آن دست پیدا کنیم.

ویسی در پایان با اشاره به اینکه کار سختی مقابل راه آهن در پیش دارند، عنوان کرد: با توجه به اینکه تیم های پائین جدولی با یکدیگر بازی دارند، استقلال خوزستان در لیگ برتر می ماند. در بدترین شرایط تیم دوازدهم و در بهترین شرایط تیم هشتم لیگ برتر می شویم به همین خاطر باید در بازی با راه آهن با تمام توان ظاهر شویم. این مسابقه در تعیین سرنوشت تیم های سقوط کننده بسیار مؤثر است. با تمام توان در میدان حضور پیدا می کنیم و بازی با کیفیتی به نمایش می گذاریم.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار