|
|
کدخبر: ۱۴۶۷۶۱

ستاره آرژانتینی بارسلونا اعلام کرد تا زمانی که هواداران این تیم بخواهند در نیوکمپ خواهد ماند.

به گزارشخبرگزاری فارس، لیونل مسی در دیدار بارسلونا و اوساسونا که شب گذشته با پیروزی هفت بر صفر آبی اناری ها در نیوکمپ به پایان رسید، نقش تعیین کننده تری نسبت به سایر بازیکنان داشت. وی در این مسابقه هت تریک کرد و بازی فوق العاده ای به نمایش گذاشت. مسی پس از این مسابقه درباره شایعات ناراضی بودنش از مذاکرات قرارداد با باشگاه اظهار داشت: تا زمانی که مردم مرا بخواهند، در بارسلونا می مانم. قصد من این است که تا زمان بازنشستگی همین جا بمانم زیرا در این باشگاه خوشحال هستم.

وی ادامه داد: رکوردی که امشب به ثبت رساندم خیلی فوق العاده بود. اینکه به تاریخ باشگاهم ملحق شوم عالی است. امشب این رکورد را زدم و بسیار خوشحالم. احساس خوبی دارم. همان طور که گفتم مصدومیتم کم کم خوب شد.

ستاره آرژانتینی بارسلونا خاطرنشان کرد: پشت سر هم مصدوم می شدم و دوران سختی داشتم. امیدوارم بتوانم همین روند را تا پایان فصل حفظ کنم. صد در صد خوب شده ام.

وی اضافه کرد: ال کلاسیکو بازی بسیار پیچیده ای است زیرا رئال مادرید با اعتماد به نفس کامل به مسابقه می آید. باید بهترین عملکردمان را به نمایش بگذاریم تا در این مسابقه پیروز شویم. امیدوارم با گل هایی که زدم، علاقه هواداران را دوباره جلب کنم.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار