|
|
کدخبر: ۱۴۶۸۳۵

کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های مختلف فوتبال و فوتسال بانوان اعلام کرد.

به گزارشخبرگزاری فارسو به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم شهرداری شمشاد دلیجان و ملی حفاری اهواز از سری رقابت های لیگ جام حذفی بانوان در تاریخ ۹/۱۲ / ۹۲ قرار بود به میزبانی اهواز برگزار شود که تیم شهرداری شمشاد بدون عذر موجه از حضور در میدان مسابقه خودداری کرد. بر همین اساس تیم شهرداری دلیجان به استناد بندهای ۳ و ۹ ماده ۲۱ آئین نامه انضباطی سه بر صفر بازنده و به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه نقدی برای سرمربی تیم استقلال بانوان

دیدار دو تیم پاس همدان و استقلال تهران از سری رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور برگزار شد که از سوی حسن زاده - سرمربی تیم استقلال تخلفاتی صورت گرفت. بر همین اساس وی به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت سه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه نقدی برای بازیکن تیم ملوان بندر انزلی

دیدار دو تیم ملوان بندر انزلی و آینده سازان میهن از سری رقابتهای لیگ برتر بانوان در تاریخ ۱۲/۱۲ / ۹۲ برکزار شد که از سوی مژده وثوق –بازیکن تیم ملوان بندر انزلی تخلفاتی صورت گرفت. وی به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم مربوطه و پرداخت ۳ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه برای تیم قصر طلایی نوشهر

دیدار دو تیم پرسپولیس تهران و قصر طلایی نوشهر از سری رقابتهای جام حذفی فوتسال قرار بود روز نهم اسفند ماه برگزار شود که به دلیل عدم حضور تیم قصر طلایی نوشهر بدون عذر موجه، این بازی برگزار نشد. بر همین اساس این تیم سه بر صفر بازنده و به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار