|
|
کدخبر: ۱۴۶۹۹۹

گفت وگوی کنایه دار پروین با فارس:

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: اگر قرار است به پیشکسوتان پرسپولیس سهم نرسد به چه کسی می خواهد برسد.

علی پروین در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارسدر واکنش به جلسه امروز گفت: اول خدا را شکر می کنیم که بچه ها را دور هم دیدیم. من دوست ندارم زیاد راجع به این جلسه حرف بزنم. چون بچه ها راجع به همه چیز حرف می زنند و نیازی نیست ما زیاد حرف بزنیم.

وی افزود: همه مشکلات پرسپولیس را می دانند و در جریان مشکلات هستند می دانند چطوری یک اسپانسر از زیر سنگ پیدا کردیم و چه کارهایی انجام دادیم امروز هم نشستیم مشکل پرسپولیس را حل کنیم که ان شاءالله این مشکل با این جلسه حل شده باشد.

پروین ادامه داد: این حرف من نیست بلکه حرف همه پیشکسوتان است اگر این اتفاقات مورد تایید پیشکسوتان نباشد آن را قبول نداریم. پیشکسوتان حقشان این است که در پرسپولیس سهم داشته باشند.

پروین ادامه داد: اگر پیشکسوتان سهمی نگیرند به نظر شما باید سهام باشگاه به چه کسی برسد البته من همه حرف هایم را زده ام و اتمام حجت کرده ام.

وی افزود: اگر آقایان دوست دارند پول خرج کردن ما را بدهند و ما هم دو دستی می گوییم یا علی این پرسپولیس و این شما تقدیم می کنیم، زیاد لازم نیست خود را اذیت کنند. من فقط اگر حرف می زنم دلم برای بچه های تیم می سوزد که آخر فصل است و گرفتارند. بچه ها بدانند من تلاشم را کردم برخی ها کمک کردند پول هم جور شد اما خودتان می بینید ماجرا چیست.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار