|
|
کدخبر: ۱۴۷۱۲۰

سرمربی تیم هندبال نیک اندیش:

شهداد مرتجی گفت: با باخت مقابل یزد و مشهد شانس نایب قهرمانی را از دست دادیم ولی برای ایستادن در جایگاه سومی مبارزه می کنیم.

شهداد مرتجی سرمربی تیم هندبال نیک اندیش اصفهان در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانافزود: با باختی که در دیدار با سنگ آهن بافق و ثامن الحجج مشهد در هفته های گذشته داشتیم فکر نمی کنم بتوانیم در پایان این رقابتها در جایگاه دوم لیگ برتر بایستیم با این حال ناامید نیستم و تلاش می کنیم حداقل سومی را برای خود به دست آوریم.

وی تصریح کرد: دو روزی است که در استراحت به سر می بریم تا ۹ فروردین بازیکنان تمرین نخواهند کرد بعد از آن تمرینات آماده سازی خواهیم فکر نمی کنم در این مدت بتوانیم بازی تدارکاتی داشته باشیم.

مرتجی در ادامه گفت: ما هفته هفدهم را استراحت خواهیم کرد و در هفته هجدهم و روز ۲۸ فروردین به مصاف هپکوی اراک خواهیم رفت.

وی عنوان کرد: حریف از بازیکنان و کادر فنی خوبی بهره می برد و بازیهای دور رفت و برگشت را تاحدودی بهتر کار کرده است با این حال با توجه به اینکه میزبان هستیم و در اصفهان از آنها پذیرایی خواهیم کرد سعی می کنیم از این فرصت به نحو مناسب تری استفاده کنیم و نتیجه این دیدار را به نفع خود به پایان ببریم.

مرتجی اضافه کرد: رقابتهای لیگ برتر اردیبهشت سال ۹۳ به انتها خواهد رسید ما بقیه مسابقه با تیم هپکو با ثامن الحجج سبزوار و نیروی زمینی در شهرهای خراسان و تهران و صبا و صنعت مس در شهرهای قم و کرمان به میدان خواهیم رفت.

وی اشاره کرد: متأسفانه داور سیاسی این فصل عملکرد خوبی نداشته است داوری تیم خودمان را می گویم متأسفانه از این طریق ضربه دیدیم اگر جوانها سوت بزنند می گوییم که آنها بی تجربه هستند و باید پخته شود و باید فرصت داد ولی برخی از داوری های باتجربه نیز ضعیف سوت زدند بنده از کمیته داوران تقاضا دارم کاری انجام دهند که داورها یک نواخت سوت بزنند.

مرتجی یادآور شد: تیم های حاضر در لیگ برتر نزدیک به یک ماه دیگر به تعطیلات می روند با اکتساب ۳-۴ ماه تعطیلات نیم فصل، تیم ها زیاد استراحت کردند، البته حضور تیم های باشگاهی و ملی در رقابتهای آسیایی جام باشگاه ها و مردان قاره کهن باعثاین تعطیلات شد با این حال امیدوارم فدراسیون فکری بایندیشند تا این مسابقات در سالهای آینده زودتر آغاز شود و در زمان مناسب به پایان برسد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما اولین سال حضور در رقابتهای لیگ برتر را تجربه می کنیم خیلی دوست داریم که بتوانیم به رقابتهای جام باشگاههای آسیا نیز اعزام شویم، تلاش خود را می کنیم تا پایان این رقابتها یکی دو ماهی فرصت است باید ببینیم چه اتفاقی رخ می دهد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار