|
|
کدخبر: ۱۴۷۱۳۶

نباید مقابل بنفیکا ۱۰ نفره می شدیم، مشکل گلزنی داریم

دروازه بان تیم فوتبال کوبیلهای پرتغال گفت: با توجه به حضور بازیکنان خوب و حرفه ای باید بگویم از انتخاب لیگ پرتغال بسیار خوشحالم و پشیمان نیستم.

علیرضا حقیقی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، ابتدا در خصوص بازی با بنفیکای پرتغال و شکست با ۴ گل اظهار داشت: ما بازی خوبی را مقابل بنفیکا انجام دادیم و حتی در دقایق اولیه بازی خوب آنها را کنترل کردیم، اما متاسفانه ما ۱۰ نفره شدیم و یکی از بازیکنان خوب مان به نام ماسایا اخراج شد.

وی افزود: به همین دلیل از دقیقه ۳۰ بازی بنفیکا سوار بازی شد، از طرفی دیگر ما مشکل گلزنی داریم و ۵ هفته است که حتی یک گل هم نزده ایم، دلیلش هم این است که دو مهاجم برزیلی خوب خود را فروخته ایم و گلزن نداریم.

حقیقی ادامه داد: هرگز دوست نداشتیم بازی با نتیجه ای که اتفاق افتاد، تمام شود اما اخراج بازیکن ما باعثشد که تیمم به عقب بیاید، بالاخره در فوتبالی مانند پرتغال نبودن یک بازیکن خیلی یک تیم را دچار مشکل می کند در کل تجربه بسیار خوبی بود که مقابل بنفیکا بازی کردم چون آنها بازیکنان بسیار خوب و خارجی های تأثیرگذاری داشتند.

وی در خصوص انتقادهای این روزهای رسانه ها به دروازه بان های ملی پوش نیز گفت: بالاخره متاسفانه این در فوتبال ما باب شده برخی مطبوعات البته بعضی ها هر بازیکنی که اشتباه می کند، بلافاصله آن را بزرگ می کنند. من از شماها سؤال می کنم مگر دفاع، مهاجم و یا هافبک در همه بازی ها یکسان و قوی ظاهر می شوند و یا اصلا اشتباه نمی کنند، بالاخره فوتبال همین است، یک روز یک تیم سوار بازی است اما یک روز هم مثل تیم ما مقابل بنفیکا حتی بازیکنی که سابقه حضور در تیم ملی آرژانتین را دارد و اگر اشتباه نکنم چند بازی ملی انجام داده را به زمین می فرستند تا ما را شکست دهند، از طرف دیگر ما هم ۱۰ نفره هستیم و فوتبال همین است، ما گلزن نداشتیم، آنها از توپ هایی که برایشان می آمد استفاده می کردند و حتی در ضد حملات تیم ما را غافلگیر کردند.

وی افزود: من در همین شرایط می گویم خیلی خوشحالم که لیگ پرتغال را انتخاب کردم، من الان مقابل بازیکنانی در پرتغال بازی می کنم که تجربه حضور در تیم ملی آرژانتین را دارند، یعنی همین بازیکن ۲۳ ساله بنفیکا که تجربه خوبی برای من است، من خوشحالم که در لیگ پرتغال بازی می کنم و مطمئن باشید از هر دقیقه و ثانیه در این بازی ها بهترین تجربه و استفاده ها را می کنم تا در اختیار تیم ملی کشورم بگذارم. بالاخره بازی کردن در فوتبال اروپا سختی زیادی دارد که مطمئن باشید سعی خواهم کرد که روسفید از این آزمون بیرون بیایم.

حقیقی خاطرنشان کرد: البته این را هم باید بگویم که کسی که برخی اتفاقات را می نویسد از کل بازی هم که خبر ندارد، من نمی خواهم از خودم تعریف و تمجید کنم اما ای کاش کل بازی را هم همه می دیدند آنوقت قضاوت می کردند. بالاخره حتما صحنه هایی بوده که من هم در این بازی یا بازی های قبل در آن تاثیرگذار بودم اما ناراحت نیستم و مطمئن باشید با بهترین تجربه ها و استفاده از ثانیه های بازی در کوبیلها سعی می کنم به تیم ملی کشورم خدمت کنم.

حقیقی در پایان با تبریک سال جدید به تمام مردم ایران و آرزوی موفقیت برای فوتبال کشورمان، گفت: سال ۹۲ گذشت و ما سال بسیار سختی در پیش داریم، مردم تیم ملی را دعا کنند از صمیم قلب آرزو می کنم که سال ۹۳ خوشبختی مردم ایران را بیشتر از گذشته ببینم، آرزو می کنم که تیم ملی فوتبال کشورمان با کی روش و همه بازیکنانش در جام جهانی دل مردم را شاد کند تا یک جام جهانی به یاد ماندنی را پشت سر بگذاریم، از مردم می خواهم که من را دعا کنند تا بتوانم به هدف بزرگم در اروپا برسم. خوشبختانه در اولین قدم پس از حضور در روبین کازان الان در لیگ پرتغال بازی می کنم و ان شاءالله پس از کمک به تیم ملی که هنوز هم هدفم پوشیدن پیراهن شماره یک است به حضور در لیگ های بهتر و تیم های بزرگتر فکر می کنم، فقط امیدوارم خدا کمکم کند و مردم هم همیشه من را دعا کنند چون دعای مردم ایران همیشه باعثشده که من به اهدافم برسم.

انتهای پیام / ن

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار