|
|
کدخبر: ۱۴۷۲۲۰

هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا،

هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا آغاز می شود تیم های استقلال و تراکتورسازی ۲ نماینده کشورمان به مصاف حریفان خود می روند.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، هفته سوم رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا در حالی پیگیری می شود که تیم فوتبال استقلال به مصاف الجزیره می رود و تراکتورسازی هم میهمان تیم العین امارات است.

*آبی پوشان به دنبال عیدی دادن به هواداران

تیم فوتبال استقلال امروز ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی میزبان تیم فوتبال الجزیره امارات است استقلال در این دوره از رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا تا کنون ۲ شکست متوالی را متحمل شده و شروع بدی داشته است که این عامل موجب شده این تیم در گروه A این مسابقات قعرنشین باشد.

آبی پوشان پایتخت از ۴ دیدار باقی مانده حداقل به ۱۰ امتیاز برای صعود نیاز دارند به همین دلیل دیدار مقابل الجزیره حکم مرگ و زندگی را برای استقلالی ها دارد تا به جدول باز گردند.

همچنین، پسران آبی پوش برای پیروزی حساب ویژه ای روی هواداران خود باز کرده اند.
شاگردان قلعه نویی که در ادوار گذشته این رقابتها شش مرتبه مقابل این حریف اماراتی به میدان رفته است ۴ تساوی و ۲ باخت را مقابل الجزیره متحمل شده است، در آخرین سه شنبه سال که پسران آبی پوش امید دارند سکوهای ورزشگاه آزادی مملو از هواداران شود به دنبال شکستن طلسم ناکامی های خود برابر الجزیره و همچنین شکست های خود در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا هستند تا امیدی دوباره برای صعود به مرحله بعدی پیدا کنند و نارضایتی های هواداران را کاهش دهند.

مهدی رحمتی نیز با اشتباه بزرگ خود مقابل الریان قطر سوژه رسانه ها شده است حتی بیشتر از دیگر بازیکنان استقلال برای یک بازی خوب و بی اشتباه مقابل دروازه بان مطرح ایتالیایی انگیزه دارد تا شانس پیروزی استقلال را در این دیدار افزایش دهد.

الجزیره که لقب عنکبوت را یدک می کشد در لیگ امارات در رده سوم جدول قرار دارند و در لیگ قهرمانان آسیا این فصل نیز با ۶ امتیاز صدرنشین گروه A است.

از مشکلات آبی پوشان پایتخت در این رقابت عدم حضور سیاوش اکبرپور و همچنین وضعیت مبهم تیموریان، صادقی و برهانی است.



*العین منتظر تسلسل ناکامی هایش باشد

ارتش سرخ صدرنشین گروه c رقابت های لیگ قهرمانان آسیا امروز ساعت ۱۹ به مصاف حریف خود تیم فوتبال العین می رود.

شاگردان تونی اولیویرا در صورت شکست حریف اماراتی خود می توانند به صدرنشینی ادامه دهند و دور رفت لیگ قهرمانان فصل جاری را با موفقیت به پایان برسانند.

قرمزپوشان تبریزی در بازی اول خود در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا علی کریمی و در دیدار با تیم لخویای قطر محمد نصرتی اخراج شد بنابراین نصرتی در این بازی حضور ندارد اما علی کریمی در کنار تیمش حضور دارد.

تراکتوری ها که فصل پیش مقابل الجزیره یک برد و یک باخت را تجربه کردند در سومین رویارویی خود با حریفی از این کشور عربی امیدوارند در آخرین سه شنبه ی سال آتش بازی باشکوهی برگزار کنند.

حضور علی کریمی در این بازی پشت سر انصاری فرد، سعید دقیقی و محمد ابراهیمی و همچنین حضور میلاد فخرالدینی در خط حمله می تواند کمک زیادی به قدرت هجومی تراکتورسازی بکند.

باتوجه به این که العین در این دیدار میزبان هستند تبلیغات فراوانی جهت حضور هواداران در استادیوم کرده اند تا از این طریق ناکامی های خود در ۲ دیدار گذشته را جبران کنند و با پیروزی در این بازی به صعود به مرحله بعدی امیدوار شوند بنابراین شب سختی برای نماینده تبریزی فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا رقم می خورد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار