|
|
کدخبر: ۱۴۷۲۵۰

در گفت و گو با تسنیم

خبرگزاری تسنیم: دارنده مدال برنز جهان گفت که از اردوی تیم ملی وزنه برداری خط نخورده است.

محمدرضا برابری در گفت و گو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در خصوص خبر خط خوردنش از اردوی تیم ملی وزنه برداری اظهار داشت: چنین حرفی که از اردو خط خورده باشم درست نیست و برخی به آن دامن زده اند.

وی افزود: قرار است از روز ۱۰ فروردین به اردوی تیم ملی اضافه شوم و مشکلی نیز در این خصوص وجود ندارد و پس از هماهنگی که با کادرفنی انجام دادم از آنها درخواست کردم که در این تاریخ به اردو بیایم و آقای زارع و پانزوان نیز این موضوع را پذیرفتند.

دارنده مدال برنز جهان خاطرنشان کرد: فهرستی که اکنون اعلام شده، برای ۱۳ ملی پوشی است که از ۶ فروردین به اردو می آیند اما من قرار است از روز ۱۰ فروردین به اردو بیایم و به همین دلیل نام من در این لیست وجود ندارد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، پیش از این اعلام شده بود که مرتضی بیگلری، مسعود چترایی، حمید ملکی، علی هاشمی، کیا قدمی، محمدرضا براری و حامد مجیدی از جمع اردونشیان جدا خواهند شد. در مقابل جواد نادری و رشید شریفی که در رقابتهای قهرمانی کشور عملکرد خوبی داشتند برای مرحله دوم به اردوی تیم ملی اضافه خواهند شد.

اسامی ۱۳ وزنه برداری که مرحله دوم اردوهای تیم ملی با حضور آنها برگزار خواهد شد در زیر آمده است:

مجید عسکری(دسته ۵۶ کیلوگرم)، جابر بهروزی، احسان رضائیان(دسته ۶۹ کیلوگرم)، کیانوش رستمی، رسول تقیان(دسته ۸۵ کیلوگرم)، سعید محمدپور، میثم محبی(دسته ۹۴ کیلوگرم)، نواب نصیرشلال، جواد نادری(دسته ۱۰۵ کیلوگرم)، بهداد سلیمی، سجاد انوشیروانی، بهادر مولایی و رشید شریفی(دسته ۱۰۵ + کیلوگرم)

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار