|
|
کدخبر: ۱۴۷۲۶۵

قرار نیست هرکس دعوت شد برای همیشه در اردو باشد

سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: درهای کمپ تیم ملی وزنه برداری به روی وزنه بردران شایسته باز است و این فرصت دراختیار همه وجود دارد که در طول مراحل دوم و سوم تمرینی به اردو اضافه شوند.

به گزارشخبرگزاری فارس، بهمن زارع سرمربی تیم ملی وزنه برداری با بیان اینکه کادر فنی در مرحله نخست اردوها به آنچه که مدنظر داشت دست پیدا کرد گفت: در این مرحله که ۱۸ روز به طول انجامید طبیعتا برخی از وزنه برداران در شرایط آمادگی قرار نداشتند و برخی دیگر هم با آسیب دیدگی های کهنه آمده بودند، اما ما همه این نفرات را در اردو نگه داشتیم تا بتوانند خودشان را با شرایط جدید تمرینی تطبیق دهند.

زارع در باره فهرست جدید و کنار گذاشته شدن هفت وزنه بردار در پایان مرحله اول اردوها گفت: ورزش وزنه برداری یک ورزش رکوردی است و کیلوها میزبان توانایی هر فرد را مشخص می کند. از طرفی اردوهای تیم ملی جای وزنه برداران آماده است و در این شرایط این خود ورزشکار است که با تلاش بیشتر می تواند جایگاه خودش را در تیم ملی تثبیت کند. به این ترتیب قرار نیست که هر کس به اردوی تیم ملی دعوت شد تا همیشه در اردوها باقی بماند. منطق کار می گوید هرچه که به جلوتر می رویم ریزش هم داشته باشیم اما در کنار این ریزش ما فرصت های جدیدی را هم برای وزنه برداران ایجاد می کنیم تا با حضور در اردوی تیم ملی میزان توانایی های خودشان را با سایر اردونشینان قیاس کنند.

زارع افزود: اینکه هفت وزنه بردار در پایان مرحله اول از جمع اردونشیان خارج می شوند به معنای خط خوردن آنها از تیم ملی نیست. ما با تک تک آنها در ارتباط هستیم و طبق یک برنامه تمرینی مشخص به همه آنها گفته ایم که باید در چه زمان هایی در چه سطح از آمادگی قرار داشته باشند. مطئنا اگر آنها طبق برنامه پیش بروند طی مرحله دوم و سوم اردوها دوباره به جمع ملی پوشان اضافه خواهند شد. این فرصت در مراحل بعدی اردوها برای سایر وزنه برداران آماده هم وجود دارد اما چیزی که همه وزنه برداران باید به آن آگاه باشند شأن و منزلتی است که پیراهن تیم ملی وزنه برداری دارد. همه باید قدر این فرصت ها را بدانند و با انگیزه و توان بالا در اردوهای تیم ملی شرکت کنند. فقط با این نگرش است که می توانیم به همه آن اهداف بزرگی که ترسیم کرده ایم دست پیدا کنیم.

انتهای پیام / ش

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار