|
|
کدخبر: ۱۴۷۳۳۳

خبرگزاری تسنیم: بازیکن تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه لاس پالماس آرزوهای خوبی برای مردم ایران، تیم ملی فوتبال و خودش در سال ۹۳ دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، مسعود شجاعی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران، بازگشتی تازه در باشگاهش لاس پالماس را تجربه کرد و اکنون امیدوار است در سال جام جهانی با یک تیم سطح بالای اسپانیایی قرارداد ببندد.

شجاعی در گفت و گو با تسنیم آرزوهای زیبایی برای مردم ایران و خودش در سال جدید داشت که در ادامه می آید:

تسنیم: آرزوی مسعود شجاعی برای مردم ایران در سال ۹۳ چیست؟

عید را به همه تبریک می گویم و می توانم آرزوهای زیادی داشته باشم چراکه در یکی، دو آرزو نمی توان همه آنها را توصیف کرد. اول از همه سلامتی بهترین چیزی است که می توانم برای همه مردم آرزو کنم. اینکه همیشه سلامت باشند چراکه سلامتی بزرگترین نعمت است و اگر اتفاقی نیفتد قدرش را نمی دانیم. چون من این درد را کشیدم و این قضیه را می دانم. امیدوارم همه خانواده ها در کنار هم شاد باشند و یک سال خیلی خوب داشته باشند. فکر کنم بهترین آرزویی که می توانم برای مردم داشته باشم این است که به آرزوهایشان برسند.

تسنیم: آرزوی فوتبالی ات چیست، آن هم در سالی که جام جهانی پیش رو است؟

بازی ها سخت است و نمی توان گفت هدیه، اما قولی که می توانیم بدهیم این است که هم با تمام وجودمان تلاش کنیم تا از اسم ایران دفاع و همه ایرانیان را سربلند کنیم. می خواهیم آبروداری کنیم و سربلند از جام جهانی بیرون بیایم.

آرزویی که برای خودم دارم هم این است که در جام جهانی باز ی های خوبی همراه تیم ملی انجام دهم و بعد هم با یک تیم خوب قرارداد ببندم.

تسنیم: آرزویت چه تیمی است؟

مسلما دوست دارم در لیگ اسپانیا بمانم و با یک تیم خوب قرارداد ببندم. تیمش را نمی توانم بگویم اما امیدوارم یک تیم خوب باشد.

تسنیم: بهترین و بدترین خاطره تو از سال ۹۲ چه بود؟

بهترین خاطره دوباره بازگشتم به بازی بود و اینکه می بینم همه خانواده ام سلامت هستند برایم از همه چیز مهم تر است و بدترین خاطره ام هم مصدومیتم بود که البته آن برای قبل از سال ۹۲ بود.

فیلم گفت و گوی نوروزیخبرگزاری تسنیمبا مسعود شجاعی را در ادامه مشاهده کنید:

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار