|
|
کدخبر: ۱۴۷۳۴۱

آرزویم در سال ۹۳ آزادی مرزبان ها است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ما می خواستیم که وزارت ورزش سنگ را از جلوی پای پرسپولیس بردارد، اما نشد.

علی پروین در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، ابتدا پیشاپیش ضمن تبریک سال ۱۳۹۳ به تمام مردم ایران و مخصوصا پرسپولیسی ها اظهار داشت: سالی که گذشت خدا را شکر برای ما بد نبود. بالاخره در اولین روزهایی که مدیریت را تجربه کردیم با این قسمت از فوتبال هم آشنا شدیم. به ما گفتند کت و شلوار بپوش ما گفتیم عادت به این کار نداریم، اما همه چیز گذشت و هم خوب بود و هم بد.

وی افزود: پستی و بلندی های زیادی را پشت سر گذاشتیم و خودتان می دانید که چه باشگاهی را تحویل گرفتیم. در اولین قدم به آب و آتش زدم که مشکل بچه ها را حل کنم که خدا را شکر به هدفم هم رسیدیم، اما به یک باره جلوی کارهای ما گرفته شد که ما هم چند بار از وزارت ورزش خواستیم تا سنگ را از جلوی پای ما بردارد اما نشد.

پروین ادامه داد: من مثل همه پیشکسوتان معتقدم که اگر پرسپولیس قرار است واگذار شود اول باید به هواداران و پیشکسوتان اطمینان شود. اینها که سرمایه های باشگاه هستند. من دوست ندارم یکی این تیم را بگیرد و پس از مدتی که از پس کار برنیاید تیم را به امان خدا ول کند. به همین دلیل تمام دغدغه هایم را به وزیر ورزش و معاونانش گفتم. بالاخره آبروی پرسپولیس آبروی ماست و باید این حرمت ها حفظ شود.

پروین در خصوص آرزویش در فصل جدید گفت: خیلی دوست دارم پرسپولیس قهرمان شود چون این هواداران چند سال با سختی پرسپولیس را حمایت کردند اما قهرمانی ندیدند. یکی از آرزوهای بزرگ من این است که ۵ مرزبان خوب کشورمان که با نامردی اسیر شدند به آغوش گرم خانواده های خود برگردند که انشاءالله این اتفاق می افتد.

وی در پاسخ به سؤالی که از چه چیزی در سال ۹۲ خیلی ناراحت شدی، گفت: از اینکه می دیدم پرسپولیسی های قدیم وجدید رو در روی یکدیگر قرار می گیرند و بر علیه همدیگر حرف می زنند. این واقعا من را ناراحت کرد شاید درباره من هم حرف های زیادی زدند اما من آدمی نیستم که رو در روی شاگرد و هم بازی خودم قرار بگیرم و همه چیز را یواشکی پشت گوش انداختم. برخی اوقات باید همیشه یک گوشت در باشد و یک گوشت دروازه. این طور بهتر است.

وی در مورد وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: آبروی ما در سال ۹۳ گرو نتایج تیم ملی در جام جهانی است. بالاخره تمام دنیا فوتبال ایران را می بینند. اما متاسفانه ما هنوز هم خبر لغو اردوها و بازی های تدارکاتی را می بینیم. می ترسم به جام جهانی برویم و زنگ تفریح حریفان شویم. پس برای اینکه کام مردم شیرین شود باید برای تیم ملی آستین بالا بزنیم. نباید بنشینیم و کاسه چه کنم چه کنم دست مان بگیریم. ما باید با برنامه رو به جلو برویم چون در هر سه بازی با بهترین های جهان بازی داریم. نیجریه، بوسنی و آرژانتین تیم هایی هستند که از قلب فوتبال قاره های خود می آیند و اگر بخواهیم دست روی دست بگذاریم به نظرم اتفاقات خوبی برای فوتبال مان نمی افتد.

وی افزود: ما اگر حرفی می زنیم با کسی دشمنی نداریم و فقط درد دلمان را می گوییم. آروزیم این است که همیشه تیم ملی موفق باشد و ما هم در بازی هایی که در مسابقات برون مرزی در زمان خودمان داشتیم استرس داشتیم اما با تمام وجود وقتی وارد زمین می شدیم می جنگیدیم. مهم نبود مقابل ما چه کسی بازی می کند. مهم این بود که آنها از فوتبال ایران و ایرانی لذت ببرند.

وی در پایان در پاسخ به سؤالی که آیا شما مدیرعامل پرسپولیس می مانید یا خیر، گفت: ما تلاش خودمان را کرده ایم. اسپانسر هم با ما راه آمده و قرارداد خوبی را با آنها بسته ایم. کار خودم را می کنم ولی باید ببینم آقایان چه تصمیمی می گیرند. فقط امیدوارم بهترین تصمیم برای پرسپولیس گرفته شود چون پای میلیون ها هوادار در میان است. خدا را شکر من در سال ۹۲ با هیچ کس مشکلی نداشتم و مشکلی نخواهم داشت شاید برخی ها با من مشکل داشته باشند اما من همیشه آرامش و دوستی را دوست دارم که امیدوارم همیشه در ورزش ما این اتفاق ها بیفتد.

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار