|
|
کدخبر: ۱۴۷۳۴۲

داورزنی به نمایندگی از خانواده بزرگ والیبال ایران به ربوده شدن ۵ مرزبان ایرانی اعتراض کرده و خواستار پیگیری و آزادی سریع آنها شده است.

محمدرضا داورزنی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، همبستگی خود را با خانواده نگران پنج سرباز اسیر و به گروگان گرفته شده در مرزهای جنوب شرقی ایران اعلام داشت و گفت: من، خانواده بزرگ والیبال ایران و دیگر اقشار مردم ایران با هر سلیقه و نگرش، ازهمه مقامات مسئول، با نفوذ جهان و سازمان ملل درخواست داریم تا به عنوان عملی انسان دوستانه، همه توان خود را به کار گیرند که هرچه زودتر جوانان ما، این سربازان بی گناه به گروگان گرفته شده در مرزهای جنوب شرقی کشورمان، به دامان گرم خانواده های نگرانشان بازگردند.

وی ادامه داد: ربایش پنج مرزبان کشور نشان دهنده هراس دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از اتحاد، دوستی، پیشرفت و اعتلای روز افزون این کشور است. اینگونه اقدامات سخیف پروژه از پیش شکست خورده دشمنان است. اینگونه اقدامات روحیه ما را در دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی ایران قوی تر می کند. این مرزبانان عزیز که فقط برای دفاع از جان و مال مردم در حال خدمت بوده اند و در راه آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دفاع از خاک پاک میهن در حال گذراندن خدمت مقدس سربازی بوده اند، باید هر چه سریعتر آزاد شوند.

رئیس فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: از کسانی که دست به این جنایت زده اند می خواهیم که هر چه سریعتر اقدام به آزادی این عزیزان نمایند تا به آغوش وطن بازگردند. این جنایتکاران باید دست از اعمال مجرمانه و خلاف قانون بردارند چراکه دیر یا زود در چنگال قانون و عدالت گرفتار خواهند شد. همچنین از نیروهای نظامی و انتظامی می خواهیم دست از تلاش برای آزادی این عزیزان بر ندارند و با کسانی که در این اقدام شرورانه دست داشته اند بدون هیچ اغماضی به شدت برخورد کنند.

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار