|
|
کدخبر: ۱۴۷۴۴۷

رئیس جمهوری قول حمایت از تیم ملی را داد

معاون حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش گفت: اردوی تیم ملی فوتبال در آفریقای جنوبی بعد از پایان لیگ برگزار می شود.

به گزارشخبرگزاری فارسو به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، نصرالله سجادی معاون قهرمانی وزیر ورزش و جوانان با مطلوب توصیف کردن وضع تیم ملی فوتبال ایران در فاصله کمتر از ۱۰۰ روز به جام جهانی برزیل گفت: تیم ملی و فدراسیون فوتبال در این مورد مشکل خاصی ندارند و اگر هم باشد مثل همیشه وزارت ورزش و جوانان حامی تیم ملی است و کمک می کند.

سجادی در مورد اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی گفت:بعد از سه هفته پایانی لیگ برتر بلافاصله تیم ملی فوتبال ایران عازم افریقای جنوبی خواهد شدو در آنجا اردویی ۲۴ روزه خواهد داشت و از آنجا راهی برزیل و حضور در مرحله نهایی جام جهانی خواهد شد.

وی تاکید کرد: قطعا وزارت ورزش و جوانان از تیم ملی حمایت کرده و برای همین اردوی آفریقای جنوبی برگزار می شود.

رئیس ستاد ملی حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی با اشاره به اهمیت ملی برای وزارت ورزش و جوانان و دولت عنوان کرد: دولت هیچوقت تیم ملی را تنها نگذاشته است و در دیداری هم که اخیرا آقای گودرزی وزیر محترم با آقای رئیس جمهور داشتند دکتر روحانی قول مساعد برای همه گونه حمایت از تیم ملی فوتبال را دادند.

سجادی افزود: انتظار ما از تیم ملی فوتبال کاملا منطقی است و دوست داریم بازی خوب و قوی از خود نمایش دهند و ایجاد حس برد خواهی و صعود از گروه خود در نزد مردم کارشناسی نیست و کمکی به تیم ملی و بازیکنان نمی کند. جام جهانی عرصه بزرگی است و امیدواریم تیم ملی فوتبال ایران بهترین نمایش خود را ارائه کند.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار