|
|
کدخبر: ۱۴۷۵۳۴

تیم های ایرانی در خانه قدرت زیادی دارند

سرمربی تیم فوتبال الاهلی امارات گفت: بازی سختی داریم اما برای پیروزی به میدان می رویم.

به گزارشخبرگزاری فارساولاریو کاسمین در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل سپاهان گفت: از قدرت تیم های ایرانی با خبریم. شناخت من از تیم های ایرانی زیاد است. سال قبل مربی تیمی بودم که با استقلال مصاف داشتیم. می دانم کار سختی داریم. با قدرت در میدان حاضر می شویم و امیدوارم لذت برد در اصفهان را بچشیم.

وی افزود: مثل همیشه برای کسب پیروزی به میدان می آییم. بازی های پرتراکمی را پشت سر می گذاریم. دو روز قبل در لیگ امارات بازی کردیم و فردا به مصاف سپاهان می رویم. سه روز بعد نیز در لیگ داخلی کشورمان بازی می کنیم.

سرمربی الاهلی امارات در مورد اینکه آیا نقطه قوت تیمش خط حمله و نقطه ضعف آنها خط دفاع است اظهار داشت: فکر می کنم نظر درستی را بیان کرده باشید. تیمی که می خواهد حمله کند قطعا تمام تمرکزش روی خط حمله است و ممکن است در دفاع ضعیف شود. اگر تمرکزمان را روی خط دفاع می گذاشتیم اکنون از خط دفاعی ما تعریف می کردید.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پیش از این با سپاهان روبرو شده است گفت: شناخت من از فوتبال ایران بسیار کلی است. آنها در خانه قوی هستند. می دانم سپاهان اشتها و انگیزه فراوانی دارد و قدرت اصلی این تیم در کناره های میدان است. برای این مسئله تدبیری اندیشیدیم و امیدوارم پیروز شویم.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار