|
|
کدخبر: ۱۴۷۶۱۴

مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: با توجه به این که تیم های دوم گروه ما در لیگ قهرمانان آسیا سه امتیازی هستند اگر این بازی را ببریم به جدول برمی گردیم.

مجید صالح در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار داشت: بازیکنان تمرین های خود را ادامه می دهند و آماده بازی مقابل الجزیره هستند و اگر ما مقابل الجزیره پیروز شویم با توجه به اینکه تیم های دوم گروه سه امتیازی هستند به جدول برمی گردیم.

مربی آبی پوشان پایتخت در مورد همزمانی مسابقه استقلال و الجزیره با آخرین سه شنبه سال بیان کرد: برنامه ریزی این مسابقات به عهده AFC است اما ما از هواداران خواهش می کنیم فقط برای تشویق استقلال به استادیوم بیایند در غیر این صورت اغتشاش و ناهماهنگی در برگزاری مسابقه پیش می آید و ما را با مشکل روبرو می کند.

مجید صالح درباره اردوی تیم استقلال قبل از بازی مقابل الجزیره اظهار داشت: ما همیشه یک روز قبل از مسابقات مان اردو برگزار می کنیم تا برای بازی آمادگی لازم را به دست بیاوریم.

دستیاور اول قلعه نویی در پاسخ به این سوال که تیم فوتبال الجزیره از دو بازی قبلی خود ۶ امتیاز کسب کرده چقدر احتمال برد استقلال وجود دارد بیان کرد: ما آنالیزهای لازم را از تیم الجزیره انجام داده ایم و تمام تلاش خود را می کنیم که سه امتیاز این دیدار را به دست بیاوریم زیرا هیچ راهی جز این نداریم و محکوم به پیروزی هستیم و باید از تمام شرایط میزبانی و فنی خود استفاده کنیم تا پیروز از میدان بیرون بیاییم.

مجید صالح در مورد اینکه هواداران استقلال بازیکنان را در دو بازی قبلی بی تعصب و بی غیرت خواندند، تصریح کرد: این طرز تفکر هواداران اشتباه است زیرا هیچ گونه بی تعصبی در تیم استقلال وجود ندارد.

هواداران باید بدانند که ما دو سال است که روزهای بسیار سختی را می گذرانیم و هیچ وقت تمرین های بازیکنان تعطیل نشد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مشکلات مالی و دیگر مشکلات زیادی داریم اما باز هم بازیکنان با تعصب به تمرینات شان ادامه دادند. بنابراین هواداران با یک مسابقه نباید چنین دیدگاهی نسبت به تیم استقلال داشته باشند.

مربی استقلال تهران در خصوص حواشی ایجاد شده برای رحمتی گفت: مهدی رحمتی افت نکرده است. رحمتی یک دروازه بان حرفه ای است و حتی حرفه ای ترین دروازه بانان دنیا هم اشتباه می کنند و گل می خورند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رحمتی ۴ پنالتی برای ما مهار کرده است و استقلال خیلی از امتیازهایش را مدیون رحمتی است.

من مطمئن هستم رحمتی این شرایط را فراموش می کند و تمام تلاش خود را می کند که بهترین بازی خود را به نمایش بگذارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار