|
|
کدخبر: ۱۴۷۶۴۸

لیگ قهرمانان آسیا

تیم فوتبال تراکتورسازی در نیمه اول دیدار مقابل العین از حریف خود شکست خورد.

به گزارشخبرگزاری فارس، تراکتورسازی در سومین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه در امارات به مصاف العین رفت و در پایان نیمه اول تراکتورسازی با نتیجه دو بر یک از حریف خود شکست خورد.

تراکتورسازی در غیاب محمد نصرتی و فرشید طالبی که به دلیل محرومیت و مصدومیت نمی توانستند تیم خود را همراهی کنند به میدان رفت، البته نیمکت نشینی کریم انصاری فرد، بهترین گلزن این تیم در لیگ برتر نیز در میدان مسابقه مشهود بود، اما عدم حضور دو مدافع تراکتورسازی را بسیار شکننده کرده است.

در ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی العین بر توپ و میدان مسلط بود اما صاحب موقعیت خاصی نشد. در دقیقه ۱۶ ارسال هافبک العین روی اشتباه دروازه بان تراکتورسازی در جایگیری طی یک رفت و برگشت به آساموئا ژیان رسید که این بازیکن با یک بغل پا دروازه تراکتورسازی را باز کند.

بعد از این گل تراکتورسازی برای جبران گل جلو کشید. شوت سنگین مهدی کیانی در دقیقه ۱۷ بعد از برخورد به دست دروازه بان العین به تیر دروازه اصابت کرد تا خطرناک ترین موقعیت تراکتورسازی به گل تبدیل نشود.

دقیقه ۳۲ شوت محکم ابراهیم دیاکی با فاصله اندک از کنار دروازه تراکتورسازی بیرون رفت.

در دقیقه ۳۷ بازی روی غفلت بازیکنان تراکتورسازی محمد عبدالرحمن دروازه این تیم را برای دومین بار باز کرد.

در دقیقه ۴۲ میلاد فخرالدینی روی یک پاس عمقی و اشتباه مدافع العین صاحب توپ شد و بعد از جا گذاشتن دروازه بان گل اول تراکتورسازی را به ثمر رساند. با این گل امید تراکتورسازی در نیمه دوم برای جبران نتیجه بیشتر شد.

محمود الجافری داور سنگاپوری قضاوت این بازی را بر عهده دارد.

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار