|
|
کدخبر: ۱۴۷۶۹۴

پس از تساوی استقلال مقابل الجزیره

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: کارمان در لیگ قهرمانان آسیا دشوار شد اما هنوز هم شانس صعود داریم.

به گزارشخبرگزاری فارس، احمد جمشیدیان پس از تساوی دو بر دو استقلال مقابل الجزیره در چارچوب هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: فکر می کنم بازی خوبی انجام دادیم و شانس با ما همراه نبود. مقابل تیم صدرنشین جدول تساوی گرفتیم در حالی که می توانستیم پیروز میدان باشیم. همانطور که در دیدارهای گذشته مستحق شکست نبودیم.

وی با اشاره به اینکه کار استقلال در لیگ قهرمانان آسیا برای صعود دشوار شده، افزود: هنوز سه بازی باقی مانده است کارمان سخت است اما ناامید نیستیم. در بازی های گذشته مستحق شکست نبودیم. در واقع به گونه ای بازی نکرده ایم که از سه بازی یک امتیاز کسب کنیم. امیدوارم در بازی های آینده بتوانیم جبران کنیم.

هافبک استقلال تصریح کرد: ما می دانیم بازی در لیگ قهرمانان آسیا دشوار است خدا شاهد است زحمات خود را می کشیم اما نتیجه لازم را کسب نمی کنیم. الجزیره در ضد حملات از موقعیت های به دست آمده استفاده کرد. در مجموع می توانستیم سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم. اگر کمی خوش شانس بودیم این اتفاق رخ می داد. به هر حال یک سری اشتباهات در فوتبال رخ می دهد و اخیرا هم حساسیت هایی بوجود آمده که این مسائل بزرگ نمایی می شود. ما کیفیت بدی به نمایش نگذاشتیم.

جمشیدیان در مورد اینکه استقلال مقابل الجزیره دست و پا بسته ظاهر شده، تاکید کرد: به هر حال وقتی تیم ته جدول با صدر بازی می کند، شرایط فرق می کند ما هم در این بازی کیفیت بدی را به نمایش نگذاشتیم. الجزیره ۶ امتیازی بود و ما بدون امتیاز به این مسئله روی روحیه بازیکنان تاثیر گذاشته بودم. ما روحیه خوبی نداشتیم اما تمام تلاش خود را انجام دادیم. اشتباهات به هر حال پیش می آید.

وی در مورد اینکه آیا این صحبت های او توجیه به حساب نمی آید و بازیکنان استقلال می دانند چه پیراهنی بر تن کرده اند، گفت: قطعا همین طور است. استقلال تیم بزرگی است و تماشاگران هم توقعات بالایی از این تیم دارند و دوست دارند خیلی بهتر از این نتیجه بگیرند. ما در این دیدار حق مان تساوی نبود. بد ظاهر نشدیم اگر خوش شانس بودیم می توانستیم پیروز شویم. در دقایق پایانی اگر توپ مان به گل تبدیل می شد این صحبت ها مطرح نمی شد.

جمشیدیان در مورد اینکه شانس در فوتبال توضیحی ندارد، تصریح کرد: شانس را نمی شود توضیح داد همیشه در فوتبال قانون نانوشته ای وجود داردم. شما ببینید اگر ما در دقایقی پایانی توپ مان به گل تبدیل می شد و یا توپ آنها در دقیقه ۹۰ منجر به گل پیروزی بخش شان می شد شرایط فرق می کرد. به هر حال در فوتبال باید از موقعیت ها استفاده کرد و هر تیمی که این کار را انجام دهد پیروز میدان خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار