|
|
کدخبر: ۱۴۸۲۵۱

مسابقات شمشیربازی جام جهانی روسیه؛

روز نخست مسابقات شمشیربازی جام جهانی روسیه در اسلحه سابر با عملکرد خوب نمایندگان اعزامی ایران همراه بود.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، روز نخست مسابقات شمشیربازی جام جهانی روسیه در اسلحه سابر با عملکرد خوب نمایندگان اعزامی ایران همراه بود بطوری که از میان چهار شمشیرباز اعزامی کشورمان، سه نفر موفق شدند با غلبه بر حریفان خود به جدول ۶۴ نفره مسابقات صعود کنند.

مسابقات شمشیربازی جام جهانی روسیه که با حضور ۱۵۰ بازیکن از ۲۰ کشور در مسکو آغاز شده است، نخستین رویداد برون مرزی برای شمشیربازی ایران در سال ۱۳۹۳ محسوب می شود که اتفاقا با عملکرد خوب نمایندگان کشورمان هم همراه بوده است.




در روز نخست این مسابقات و در مرحله مقدماتی مجتبی عابدینی نمایندگانی از روسیه، یونان، قزاقستان، لهستان، کلمبیا و کره جنوبی را از پیش رو برداشت و به طور مستقیم راهی جدول ۶۴ نفره و حذفی مسابقات شد.

گفتنی است؛ علی پاکدامن هم در مرحله مقدماتی مسابقات جام جهانی روسیه مقابل ورزشکاران مجارستان، روسیه، ژاپن و فرانسه پیروز شد و با کسب این تعداد برد به جدول ۹۶ نفره مسابقات صعود کرد. پاکدامن در این جدول نماینده آمریکا را با نتیجه ۱۵ بر ۱۰ شکست داد و در جدول ۶۴ نفره قرار گرفت.





لازم به ذکر است، بلاروس، قزاقستان و فرانسه کشورهایی بودند که نمایندگان آنها در مرحله مقدماتی مسابقات شمشیربازی جام جهانی روسیه مقابل محمد رهبری تن به شکست دادند.

در پایان خاطرنشان می شود: محمدرهبری با شکست دادن این شمشیربازان به جدول ۹۶ نفره صعود کرد و در این مرحله هم حریفی از قزاقستان را ۱۵ بر ۱۰ شکست داد و اینگونه به جدول ۶۴ نفره راه یافت. شمشیرباز بلاروسی حریف محمدرهبری در این مرحله از مسابقات خواهد بود.

محمد فتوحی دیگر نماینده اعزامی ایران در مسابقات شمشیربازی جام جهانی روسیه است.

این ورزشکاران با غلبه بر نمایندگانی از روسیه، قزاقستان، آذربایجان و آمریکا موفق به پشت سر گذاشتن مرحله مقدماتی شد اما در جدول ۹۶ نفره مسابقات مقابل شمشیرباز اتریشی با نتیجه ۱۵ بر ۱۴ تن به شکست داد و از پیوستن به شمشیربازان راه یافته به جدول ۶۴ نفره بازماند.





مسابقات شمشیربازی جام جهانی روسیه در اسلحه سابر امروز با برگزاری دیدارهای حذفی در جدول ۶۴ نفره پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار