|
|
کدخبر: ۱۴۸۵۱۱

وین رونی ستاره منچستر یونایتد درباره گل پنجاه و هشت متری خود به وستهام گفت این گل را کاملا غریزی زدم.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،وین رونی پس از بازی گفت: پس از آنکه توپ به سمتم آمد، چرخیدم و سریع نگاهی به دروازه کردم دیدم دروازه بان روی خط هجده قدم است و شوت زدم. قبلا چندین بار این شوت را تمرین کرده بود و خوشبختانه توپ وارد دروازه شد.

وی تصریح کرد: این گل را با تلاشی فوق العاده زدم، نمی گویم که محبوبترین گل از نظر خودم است. با این حال این گل برای خودم و تیمم بسیار ارزشمند بود.

وی در پاسخ به سئوالی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا فکر می کند گلش بهتر از گل بکام بود با لبخند پاسخ داد بله البته که بود.

وین رونی روز شنبه در دیدار با وستهام در حالی که بکام نیز در ورزشگاه حضور داشت از فاصله پنجاه و هشت یاردی گل نخست تیمش را به ثمر رساند. بکام نیز در فصل نود و شش، نود و هفت در بازی با تیم ویمبلدون از وسط زمین دروازه حریف را باز کرده بود.

رونی در این گل با کنار زدن جیمز تامکینز مدافع وستهام با ضربه ای بلندتوپ را از بالای سر آدرین دروازه بان وستهام رد و وارد دروازه کرد. این بازیکن در دقیقه ۳۳ مسابقه نیز گل دوم تیمش را زد و با زدن این گل با ۲۱۲ گل زده جایگاه سومین گلزن منچستر را پس از بابی چارلتون و دنیس لا از آن خود کرد. چارلتون و لا به ترتیب ۱۴۹ و ۲۳۷ گل برای منچستر زده اند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار