|
|
کدخبر: ۱۴۸۶۷۱

گواردیولا به من بی احترامی کرد

خبرگزاری تسنیم: ستاره کامرونی خط حمله چلسی اعتراف کرد فشار بیش از اندازه ای که روی آقای خاص وجود دارد بعضی اوقات باعثمی شود او اظهارنظرهای تعجب آوری و جنجالی داشته باشد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، ساموئل اتوئو اعتراف کرد ژوزه مورینیو در آستانه بازی های تیمش می تواند یک آدم کاملاً متفاوت شود و گاهی اوقات دست به کارهایی بزند که برای بسیاری دور از انتظار است.

مورینیو چندی پیش در یک مراسم در شهر نیون سوئیس ادعا کرد سن واقعی اتوئو را نمی داند و ممکن است او مسن تر از آن چیزی باشد که همه می دانند. اتوئو پاسخ مورینیو را با شادی پس از گل طعنه آمیزش در یکی از بازی های چلسی(تقلید حرکت دست به کمر افراد مسن) داد اما او این بار ترجیح داد که درباره این موضوع صحبت کند.

اتوئو در گفت وگو با شبکه BeIn Sport گفت: گاهی اوقات مورینیو در آستانه بازی ها کاملاً تغییر شخصیت می دهد و یک آدم دیگر می شود. مانند هر آدم دیگری او هم گاهی اوقات عقلش را از دست می دهد! او چندین بار این موضوع را ثابت کرده از جمله همان دفعه ای که مرا پیر خطاب کرد اما او تمام این کارها را برای برداشتن فشار از روی تیم و قراردادن آن روی خودش انجام می دهد.

اتوئو در ادامه اعتراف کرد با پپ گواردیولا، سرمربی پیشین اش در بارسلونا مشکل داشته است و اینکه گواردیولا قصد داشته او را به ازبکستان بفرستد.

اتوئو افزود: کاری که گواردیولا در مورد من انجام می داد بی احترامی محض بود. گواردیولا هرگز بازیکن بزرگی نبوده و فقط یک بازیکن معمولی بوده است. این را به خودش هم گفته ام. او زمانی که به بارسلونا پیوست چیزی را ثابت نکرد. چیزی که مرا آزار می دهد این است که آنها(بارسایی ها) یک داستان ساختند و رسانه ها هم آن را بزرگ جلوه دادند. آنها می خواستند مرا به ازبکستان بفرستند. من اما در جای خودم ماندم و گفتم که او بابت این موضوع در آینده از من عذرخواهی می کند.

ستاره کامرونی چلسی تصریح کرد: گواردیولا پیراهن شماره ۹ را به تیری آنری داد. آنری خوشحال بود. آن کار یک بی احترامی کامل بود. من برای بارسلونا کارهای زیادی انجام داده بودم. گواردیولا هرگز این شجاعت را نداشت که حرف هایش را به خودم بگوید. او حرف های خود را از طریق دیگر بازیکنان به گوش من می رساند. ژاوی می گفت که بارسایی ها می خواهند من بمانم اما باید با پپ حرف بزنم. من هم گفتم هرگز. گفتم اگر کسی به من احترام نگذارد من هم به او احترام نخواهم گذاشت.

اتوئو در خاتمه عنوان کرد: زمانی که در اینتر بازی می کردم(در جریان بازی بارسلونا و اینتر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپای فصل ۲۰۱۰-۲۰۰۹) گواردیولا با من دست داد اما آن کار را فقط برای دوربین ها و تلویزیون انجام داد. پشت صحنه و قبل از شروع بازی او حتی به من سلام هم نکرد.

ساموئل اتوئو یک فصل پس از روی کار آمدن پپ گواردیولا به عنوان سرمربی بارسلونا، نیوکمپ را ترک کرد و به اینتر پیوست و در همان فصل نخست با شکست بارسا قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار