|
|
کدخبر: ۱۴۸۷۳۸

مسابقات تکواندو نوجوانان جهان چین تایپه

خبرگزاری تسنیم: در آخرین روز از مسابقات قهرمانی تکواندو نوجوانان جهان، نمایندگان ایران به ۳ مدال برنز دست یافتند.

به گزارشخبرگزاری تسنیمو به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، امروز(چهارشنبه) در چهارمین و آخرین روز مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان، رضا جعفر پور تکواندوکار ملی پوش کشورمان در وزن ۵۹ - کیلوگرم در آخرین دیدار خود به مصاف نماینده ای از کره رفت که در پایان با نتیجه ۱۶ بر ۱۱ مغلوب وی شد و مدال برنز این مسابقات را از آن خود کرد.

جعفرپور در نخستین دیدار خود تکواندوکاری از یونان را با نتیجه ۸ بر صفر از پیش رو برداشت. او در دومین بازی به مصاف تکواندوکاری از کشور میزبان رفت که در پایان و در راند طلایی وی را مغلوب خود کرد. جعفرپور در سومین پیکار، نماینده کرواسی را با نتیجه ۱۴ بر ۱۳ حذف کرد.

ناهید کیانی دیگر تکواندوکار ملی پوش کشورمان در وزن ۴۶ - کیلوگرم در آخرین دیدار خود به مصاف تکواندوکاری از کشور تایلند رفت که در این دیدار با نتیجه ۱۳ بر یک شکست خورد و مدال برنز این وزن را از آن خود کرد. کیانی در نخستین دیدار خود، تکواندوکار سوئدی را با نتیجه ۱۳ بر ۶ از پیش رو برداشت. او در دومین بازی به مصاف نماینده آمریکا رفت که در این دیدار نیز با نتیجه ۱۱ بر ۸ پیروز شد. حریف فیلیپنی سومین رقیب کیانی بود که وی نیز با نتیجه ۱۳ بر یک مغلوب نماینده کشورمان شد.

مهسا جدی تکواندوکار ملی پوش کشورمان در وزن ۵۵ - کیلوگرم نیز در آخرین دیدار خود و برابر نماینده ای از کشور کره نتیجه را ۱۳ بر ۹ واگذار کرد و بر سکوی سوم جهان ایستاد. جدی پیش از این و در نخستین بازی خود نماینده کانادا را با نتیجه ۹ بر ۵ از پیش رو برداشت. در دومین بازی و در برابر نماینده فرانسه با نتیجه ۴ بر۱۰ به پیروزی رسید، در سومین بازی به مصاف نماینده ای از کشور چین تایپه رفت و وی را با نتیجه یک بر صفر مغلوب کرد.

این دوره از مسابقات با حضور ۸۰۳ تکواندوکار از ۱۰۳ کشور جهان در چین تایپه برگزار شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار