|
|
کدخبر: ۱۴۹۰۹۸

حاشیه دیدار داماش - پرسپولیس

خبرگزاری تسنیم: در فاصله کمتر از یک ساعت به آغاز دیدار داماش - پرسپولیس ظرفیت ورزشگاه عضدی رشت تکمیل شد.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، تیم های داماش گیلان و پرسپولیس در چارچوب دیداری از هفته بیست وهشتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور از ساعت ۱۷:۳۰ امروز(پنج شنبه) در ورزشگاه عضدی رشت به مصاف هم می روند. حواشی پیش از آغاز این بازی به شرح زیر است:

* شهر رشت هوای مطبوعی دارد و همه چیز برای برگزاری این دیدار مهیاست.

* استقبال خوبی از دیدار داماش - پرسپولیس صورت گرفته و در فاصله یک ساعت مانده به آغاز این دیدار ظرفیت ورزشگاه عضدی تکمیل شده است. مسئولان ورزشگاه یک سکو را بین هواداران پرسپولیس و داماش خالی گذاشته اند تا مانع از هرگونه درگیری شوند.

* از بلندگوی ورزشگاه موسیقی محلی پخش می شود.

* تماشاگران با طبل و شیپور در حال تشویق تیم محبوب خود هستند. تعدادی از تماشاگران علیه تیم مقابل شعار می دهند.

* هواداران تیم داماش پلاکاردی با خود به ورزشگاه آوردند که روی آن نوشته شده است: «پسران شهر باران».

* محمد پنجعلی اولین نفری بود که از تیم پرسپولیس وارد زمین شد و مورد استقبال تماشاگران این تیم قرار گرفت.

* تماشاگران داماش با لباس و پرچم های آبی وارد ورزشگاه شدند و در سوی دیگر هزار نفر از هواداران پرسپولیس با پرچم های قرمز در ورزشگاه حضور دارند.

* شهبازی ناظر این دیدار در کنار زمین حضور یافته و بر همه چیز نظارت دارد. او حتی به عکاسان و خبرنگارانی که همراه تیم پرسپولیس به ورزشگاه آمده اند تذکر داد که در کنار زمین حضور نداشته باشند.

شهبازی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: همه چیز برای برگزاری دیدار تیم های داماش گیلان و پرسپولیس مهیاست و از نیروی انتظامی استان نیز باید تشکر کنم که همه چیز را برای برگزاری این دیدار انجام داده است.

* جمعی از مسئولان شهر رشت در جایگاه ویژه حضور دارند.

* ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس اعلام شد که براساس آن نیلسون، رضا نورمحمدی، محسن بنگر، مهرداد پولادی، حسین ماهینی، رضا حقیقی، پیام صادقیان، قاسم دهنوی، امید عالیشاه و محمدرضا خلعتبری و محمد عباس زاده بازی می کنند.

* تماشاگران محسن بنگر را با شعار محسن بنگر آسیایی و پیام صادقیان را با شعار پیام آتش پاره تشویق کردند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار