|
|
کدخبر: ۱۴۹۲۰۵

مجوز واگذاری باشگاه از زنجانی گرفته شده است

سرمربی تیم فوتبال راه آهن گفت: ما با تمام قوای خود مقابل ذوب آهن ظاهر خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، منصور ابراهیم زاده پس از پیروزی یک بر صفر راه آهن مقابل استقلال خوزستان، در ابتدا ضمن عذرخواهی به علت عدم حضور در نشست قبل از بازی، گفت: روز گذشته یکی از دوستانم که در دوره دانشگاه با او رفت و آمد داشتم فوت کرده بود و به خاطر شرایطی که وی و خانواده اش داشت باید سری به دو دخترش می زدم و از همه بابت عدم حضورم عذرخواهی می کنم.

وی در مورد بازی مقابل استقلال یادآور شد: فکر می کنم در این مسابقه و مسابقات انتهایی لیگ بازیکنان ما به معنای واقعی تعهد، غیرت و توانمندی خودشان را نشان داده اند. آنها چه از لحاظ اقتصادی و چه فوتبالی بسیار خوب ظاهر شدند و غیرتی عمل کردند. باید به آنها دست مریزاد گفت.

سرمربی راه آهن یادآور شد: بازی حساسیت ویژه ای داشت. ما به دنبال تثبیت بقا در لیگ بودیم و استقلال هم به دنبال صعود به رده های بالاتر بود. ما می دانستیم بازیکنان سرعتی دارند که اگر اشتباه کنیم از فرصت ها استفاده خواهند کرد.

ابراهیم زاده افزود: اوایل بازی در چند موقعیت استقلالی ها شرایط خوبی داشتند اما فکر می کنم در بقیه بازی آنطور که می خواستیم بازی کردیم و در کنار تجربه و جوانی بازیکنان توانستیم پیروز میدان شویم. با حرکت این بازیکنان باتجربه و جوان ما داشتند به گل رسیدیم به آنها خدا قوت می گویم. فرهنگ باشگاه ما و تعهد کاری که افراد دارند باید اشاعه پیدا کند.

سرمربی راه آهن در مورد وضعیت باشگاه گفت: با توجه به صحبت هایی که صورت گرفته و خواسته های مدیریت باشگاه و همچنین سازمان هایی که پیشنهاد دادند مجوز فروش از طرف زنجانی اعلام شده و در حال حاضر شرایط قانونی آن پیگیری می شود که باشگاه چگونه واگذار شود. آن چیزی که من باید بگویم این است که ما تعهد کاری خود را داریم و تا آخرین لحظه تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد.

ابراهیم زاده در مورد اینکه راه آهن در هفته پایانی باید به مصاف ذوب آهنی برود که در خطر سقوط قرار دارد و اینکه آیا این تیم تمام تلاش خود را برای بقا در لیگ خواهد کرد یا خیر، گفت: واقعیت این است که ما برای هر بازی چند دیدگاه داریم. یکی اینکه تلاش می کنیم به رده های بالاتر صعود کنیم و دوم اینکه به دنبال تثبیت خود در لیگ بودیم. ما برای آبرو و جایگاه مان تمام تلاش خود را خواهیم کرد. مطمئن باشید که در بازی پایانی هم با قدرت ظاهر خواهیم شد تا هیچ کس این حرف و حدیثهای به وجود آمده به ذهنش خطور نکند.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار