|
|
کدخبر: ۱۴۹۳۰۹

خبرگزاری تسنیم: آرسن ونگر به دنبال این است تا مهاجم تیم زیر ۲۰ سال ایران را با پیشنهادی ۲ میلیون پوندی از روبین کازان به خدمت بگیرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، سردار آزمون، مهاجم ایرانی تیم فوتبال روبین کازان روسیه که از او به عنوان لیونل مسی فوتبال ایران یاد می شود مورد توجه آرسنال انگلیس قرار گرفته است.

بر اساس گزارشی که در سایت «مترو» انگلیس منتشر شده است، مهاجم ۱۹ ساله روبین کازان که بارها در ترکیب اولیه این تیم روسی به میدان رفته است در حال حاضر یکی از بهترین بازیکنان جوان فوتبال باشگاه های روسیه به شمار می رود.

اخیرا خبرهایی منتشر شد که نشان می داد تیم های میلان و یوونتوس ایتالیا هم علاقمند به جذب سردار آزمون هستند ولی آرسنالی ها از مدت هاست که وی را زیر نظر دارند و حالا قصد دارند برای به خدمت گرفتن این مهاجم جوان دست به کار شوند.

بر اساس این گزارش توپچی های لندن برای جذب مهاجم تیم زیر ۲۰ سال ایران پیشنهادی ۲ میلیون پوندی را به روبین کازان داده اند. آزمون در گفت وگو با رسانه های روسی عنوان کرد که آرسنال خواهان به خدمت گرفتنش است و عملی شدن این انتقال را یک رویا دانست.

در ادامه این گزارش آمده است، به نظر می رسد که آرسن ونگر آماده عقد قرارداد با آزمون است و مسئولین این باشگاه مصصم هستند تا این انتقال را عملی کنند. آزمون که مهاجمی سریع و با تکنیک است در سال ۲۰۱۳ از تیم فوتبال سپاهان اصفهان به روبین کازان در لیگ برتر روسیه ملحق شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار