|
|
کدخبر: ۱۴۹۳۶۸

گزارش سایت استرالیایی درباره شاگردان کی روش

یک سایت استرالیایی از توانایی ایران برای خلق شگفتی در جام جهانی برزیل گزارشی را منتشر کرد.

به گزارشخبرگزاری فارس، یک سایت استرالیایی از پتانسیل و توانایی ایران برای خلق شگفتی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل گزارشی را منتشر کرده است.

در این سایت به حضور ایران در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه اشاره شده و اینکه ایران چگونه توانست در خاک استرالیا و در شرایطی که با نتیجه دو بر صفر در ملبورن از تیم ملی این کشور عقب بود و در نهایت بازی را به تساوی کشاند و جواز حضور در فرانسه را کسب کرد، به عنوان یکی از بیادماندنی ترین لحظات فوتبال ایران اشاره کرده است.

در ادامه این گزارش به صحبت های کارلوس کی روش اشاره شده و اینکه سرمربی تیم ملی ایران اعتقاد دارد که شاگردانش می توانند در صورت سخت کوشی و تلاش فراوان به مرحله حذفی راه یابند.

در این باره این سایت عنوان کرده که صعود ایران از گروه F که در آن تیم هایی مانند آرژانتین، بوسنی و نیجریه حضور دارند، سخت خواهد بود.

این سایت ادامه داده است، کشوری که در عرصه بین الملل شرایط ویژه ای دارد به وسیله فوتبال در جام جهانی می تواند باعثتغییرات شده و توجه زیادی را به خود جلب کند.

در ادامه این گزارش به تیم ملی فوتبال نیجریه هم پرداخته شده است و اینکه استفان کشی سرمربی این تیم علاقه به فوتبال تهاجمی دارد و امیدوار به موفقیت است.

در پایان از تیم های ملی ایران و نیجریه به عنوان تیم هایی که پتانسیل شگفتی سازی و سرگرم کردن تماشاگران را دارند، یاد شده است.

انتهای پیام / آ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار