|
|
کدخبر: ۱۴۹۴۴۳

ملی پوش دو و میدانی گفت: اگر در سال گذشته مسائل مالی نداشتیم به نتایجی بهتر از این دست می یافتیم.

محمد ارزنده، ملی پوش پرش طول، در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار داشت: اواخر سال ۱۳۹۲ برایم شیرین شد، در مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا اولین مدال تاریخ دو میدانی در این ماده را کسب کردم، البته اگر مسائل مالی نداشتم نتایجی بهتر از این کسب می کردم.

وی ادامه داد: مشکلات مالی تنها متوجه من نبود و باید بگویم تمام ملی پوشان این مشکل را داشتند و متاسفانه این مساله به همه چیز اثر گذاشت.

ارزنده در خصوص حضورش در مسابقات قهرمانی آسیا عنوان کرد: در مسابقات هند من رتبه چهارم را کسب کردم ولی متاسفانه روزی که با حریفانم رقابت کردم روز من نبود، با اینکه خوب تمرین کرده بودم ولی در تمام پرش هایم باد منفی بود و از طرفی شرایط آب و هوایی هم مطلوب نبود.

آملی پوش دو و میدانی با بیان اینکه مسابقات لیگ امسال فقط برگزار شد، گفت: لیگ امسال قوی و خوب نبود و تیم ها قراردادهای خوبی نبستند، مشکلاتی که پس از پایان لیگ رخ داد نباید به وجود می آمد، امیدوارم به سال جدید شرایط تیم ها بررسی شود و پیش از پیش به لیگ دو و میدانی توجه شود.

ملی پوش پرش طول در ادامه یاد آور شد: مسابقات آسیایی اینچئون مهم ترین رقابت پیش روی ما در سال جاری است، البته اگر باز هم مشکل مالی داشته باشیم وضعیت تفاوتی نمی کند و بازهم به نتیجه دلخواه نمی رسیم، البته حضور ایگور پالکین در ایران نکته خیلی مثبتی است و با این مربی ۵۰ درصد راه را رفته ایم و مابقی راه حضور در اردوی آماده سازی و تغذیه است که باید فراهم شود.

وی تصریح کرد: من در مسابقات آسیایی دوره گذشته حضور نداشتم اما در دوحه به دلیل آسیب دیدگی به فینال نرسیدم.
ارزنده در پایان بیان داشت، امیدوارم سال جدید برای همه سال خوبی باشد و از همه مهم تر اینکه موفقیت و پیشرفت خانواده دو و میدانی چشم گیرتر از گذشته باشد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار