|
|
کدخبر: ۱۴۹۶۹۴

احمد هاشمیان اعلام کرد:

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال اعلام کرد، در هفته های پایانی مسابقات لیگ برتر و دسته اول نظارت بر تیم ها و کنترل مسائل پزشکی و کنترل دوپینگ با حساسیت بیشتری پیگیری می شود.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، احمد هاشمیان درباره حضور ماموران کنترل دوپینگ در هفته های پایانی رقابت های لیگ برتر و دسته اول به سایت فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به حساس شدن هفته های پایانی مسابقات لیگ برتر و دسته اول فوتبال کشور، همانطور که پیش از این نیز برنامه ریزی شده بود، نظارت بر تیم ها و کنترل مسائل پزشکی و کنترل دوپینگ با حساسیت بیشتری پیگیری می شود.

وی در ادامه افزود: به همین دلیل بر حجم ماموریت های افسران کنترل دوپینگ و نظارت بر مسابقات اضافه می شود، به طوری که در هفته ۲۸ لیگ برتر شاهد اخذ بیش از ۲۰ نمونه کنترل دوپینگ بودیم و فردا دهم فروردین ماه و شروع دیدارهای هفته بیست وپنجم لیگ دسته اول نیز تعداد قابل توجهی کنترل دوپینگ انجام می شود.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال همچنین خاطر نشان کرد: موضوعات پزشکی نظیر حضور پزشک و فیزیوتراپیست تیم در محل مسابقه، به همراه داشتن کیف استاندارد پزشکی تجهیزات پزشکی و به ویژه دستگاه احیای قبلی(AED) است، که توسط ناظران اعزامی از سوی فدراسیون کنترل و گزارش خواهد شد.

هاشمیان در پایان اظهار داشت: امیدوارم با شرایط حساسی که در هفته های پایانی مسابقات لیگ دسته اول و برتر وجود دارد، شاهد برگزاری فوتبال پاک با رعایت کلیه اصول پیش بینی شده باشیم. پیشاپیش از کلیه نمایندگان فدراسیون، هیئت های فوتبال استانی، باشگاه ها و کادر فنی، کادر پزشکی و بازیکنان که ما را در انجام ماموریت های کنترل دوپینگ همراه می کنند، تشکر می کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار