|
|
کدخبر: ۱۴۹۷۰۶

سال جدید با اتفاقات خوب آغاز شد

خبرگزاری تسنیم: قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: در راستای پیگیری پرداخت مطالبات بازیکنان در حال انجام هماهنگی با فدراسیون فوتبال هستیم.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، بهروز منتقمی در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس با اشاره به برتری تیم فوتبال این باشگاه مقابل داماش گیلان اظهار داشت: خوشبختانه با پیروزی ارزشمندی که توسط بازیکنان غیرتمند پرسپولیس تحت هدایت مدبرانه کادر فنی به دست آمد، سال جدید را با اتفاقاتی خوب و خوشحال کننده برای هواداران آغاز کرده ایم.

وی ادامه داد: کسب پیروزی مقابل داماش کار مهمی بود که توسط اعضای تیم در شرایطی سخت رقم خورد و جای تقدیر و تبریک دارد. آنها هدیه خوبی به هواداران دادند که امیدواریم با کسب پیروزی در ۲ دیدار بعدی به قهرمانی لیگ نزدیک شویم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه «هماهنگی ها با فدراسیون و سازمان لیگ برای دیدار با راه آهن و استقلال صنعتی خوزستان در حال انجام است»، افزود: در راستای پیگیری پرداخت مطالبات بازیکنان در حال انجام هماهنگی با فدراسیون فوتبال هستیم. امروز(شنبه هم با محمد نوری، کاپیتان و محمد پنجعلی، سرپرست تیم جلسات و گفت وگوهایی درباره مسائل بازیکنان و تیم داشتیم. امیدواریم با این پیگیری ها، درایت کادرفنی و تلاشی که از بازیکنان شاهد بوده ایم سال پرباری را در پیش داشته باشیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار