|
|
کدخبر: ۱۴۹۷۰۷

سرپرست تیم ملی والیبال در خصوص کادر فنی تیم های ملی الف و ب گفت: تا ملحق شدن اسلوبودان کواچ، بازیکنان با هدایت معدنی تمرینات خود را در کمپ تیم های ملی آغاز می کنند.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگارانوی از رضا زینال زاده به عنوان مربی بدنساز دو تیم ملی الف و ب نام برد و گفت: دکتر سیامک افروزی و نوید مشجری نیز به عنوان پزشک و آنالیزور در تیم ملی والیبال الف فعالیت می کنند و علیرضا پیشیاره به عنوان ماساژور و میثم جعفری به عنوان تدارکات این تیم را همراهی می کنند.

سرپرست تیم ملی والیبال در مورد کادر فنی تیم ملی ب ایران نیز گفت: تیم ب نیز زیر نظر پیمان اکبری به عنوان سرمربی و مسعود آرمات، رضا ابراهیمی و ایرج مقدم نیز به عنوان مربی تمرینات خود را آغاز می کنند و همچنین علی محمدی فر به عنوان فیزیوتراپ و مهرداد مهرانپور به عنوان آنالیزور تیم ملی ب هستند.

خوش خبر در باره نحوه فعالیت چورا در تیم ملی والیبال گفت: اسلوبدان پراک لیاچکی که مشهور به چورا است از سوی اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال انتخاب شده است و به عنوان دستیار و تمرین دهنده در کنار کواچ با تیم ملی والیبال کشورمان همکاری می کند و به صورت پاره وقت و شش ماهه با وی قرارداد امضا می کنیم. البته چورا در تعطیلات نوروزی به کشورش بازگشته است و به دلیل پایان اعتبار گذرنامه در حال گرفتن گذرنامه جدید است و با چند روز تاخیر به جمع اردونشینان اضافه خواهد شد.

سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان در خصوص حضور اسلوبودان کواچ در ایران گفت: بر اساس صحبت هایی که با کواچ انجام دادیم به محض اینکه کار وی با تیم پروجیا در لیگ ایتالیا تمام شود، او عازم ایران خواهد شد و در تمرینات حضور پیدا می کند. بر این اساس کواچ اواخر فروردین برای شرکت در تمرینات تیم ملی کشورمان، به ایران می آید.
وی افزود: تیم ملی والیبال کشورمان خود را برای شرکت در سه رویداد مهم لیگ جهانی، مسابقات قهرمانی مردان جهان و بازی های آسیایی کره جنوبی آماده می کند و تیم ملی ب نیز در سال ۹۳ در رقابت ها جام کنفدراسیون والیبال آسیا شرکت خواهد کرد.
انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار