|
|
کدخبر: ۱۴۹۷۹۸

کاپیتان سابق تیم فوتبال یوونتوس معتقد است که وفاداری به مردان تورین و بازی کردن برای این تیم در دسته دوم مسابقات باشگاهی ایتالیا بهترین تصمیم بود.

به گزارشخبرگزاری فارس، الساندرو دل پیرو، از جمله بازیکنان سرشناس فوتبال ایتالیا است که همچنان هواداران تیم یونتووس این بازیکن را به عنوان یکی از ستاره های وفادار به باشگاه خود معرفی می کنند.

وی در سال هایی که یکی از بزرگان فوتبال دنیا محسوب می شد با قدرت به پیراهن تیم باشگاهای خود وفادار ماند و حاضر نشد با وجود پیشنهادهای فراوان این تیم را ترک کند.

دل پیرو همراه با یووه به دلیل تبانی در فوتبال ایتالیا از سری آ به دسته دوم مسابقات باشگاهی این کشور سقوط کرد اما بازهم در این تیم ماند و حاضر به ترک تورین نشد. شاید همین تصمیم و وفاداری الساندرو بوده که هنوز هم هواداران یووه به شدت علاقمند به ستاره سابق تیم شان هستند. وی در سال های پایانی دوران بازیگری خود راهی استرالیا شده و اکنون به عنوان کاپیتان برای تیم اف سی سیدنی بازی می کند.

دل پیه رو در پاسخ به سوالی که آیا دوباره به گذشته برمی گشت بازهم حاضر می شد که در سری B برای تیم ییونتوس بازی کند، گفت: من فکر می کنم که بازی کردن برای یووه آن هم در سری B و وفادار بودن به پیراهن باشگاه تصمیم درستی بود که آن زمان گرفتم. من حتی قبل از اینکه فدراسیون فوتبال ایتالیا آن تصمیم مبنی بر سقوط یووه به یک دسته پایین تر را اعلام کند از اتفاقات با خبر بودم، اما بازهم به پیشنهادها پاسخ منفی دادم خواستم در این تیم بازی کنم.

وی ادامه داد: ماندن در یووه آن هم در سری B بهترین تصمیم بود چون یک فصل فوق العاده را که معنایی زیادی هم داشت در دسته دوم فوتبال ایتالیا تجربه کردم، از جمله جام قهرمانی که در بازی آخر در ورزشگاه دل آلپی به دست آوردم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار