|
|
کدخبر: ۱۴۹۹۵۱

ملی پوشان والیبال تمرینات خود در سال ۹۳ را از امروز آغاز کردند

تمرینات تیم های ملی والیبال ایران در سال ۹۳ از صبح امروز در مجموعه ورشی آزادی و با ۸ غایب آغاز شد.

به گزارشخبرگزاری فارس، صبح امروز ابتدا تیم ملی والیبال ب ایران با هدایت پیمان اکبری تمرینات خود را از ساعت ۹ صبح آغاز کرد. در حالی که ۱۸ بازیکن به اردوی آماده سازی تیم ملی ب دعوت شده بودند، تمرین امروز این تیم با ۱۵ بازیکن آغاز شد.

* شاگردان پیمان اکبری که خود را برای حضور در جام کنفدراسیون والیبال آسیا و چند تورنمنت بین المللی دیگر آماده می کنند امروز دو ساعت زیر نظر مسعود آرمات، رضا ابراهیمی و ایرج مقدم به عنوان مربی به تمرین پرداختند.

* تمرینات تیم ملی ب ایران به صورت سه روز تمرین و یک روز استراحت پیگیری خواهد شد که نوبت صبح از ساعت ۹ تا ۱۱ و نوبت عصر از ساعت ۱۵ تا ۱۷ برگزار می شود.

* پس از پایان تمرین تیم ملی ب، شاگردان حسین معدنی که تیم ملی الف ایران را تشکیل می دهند وارد سالن شدند تا نخستین تمرین خود در سال ۱۳۹۳ را آغاز کنند. این نخستین تمرین تیم ملی والیبال ایران بعد از جدایی خولیو ولاسکو است.

* تیم ملی والیبال ایران تمرینات آمادگی خود را برای شرکت در لیگ جهانی، قهرمانی جهان ۲۰۱۴ لهستان و بازی های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون کره جنوبی برگزار می کنند.

* بازیکنان تیم ملی پیش از ورود به سالن تمرین در محل فدراسیون والیبال نشستی را با محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال برگزار کردند.

* در حالی که پیش از این ۱۹ بازیکن به تیم ملی الف ایران دعوت شده بودند، در تمرین امروز تنها ۱۴ بازیکن حضور داشتند و سایر بازیکنان غایب بودند. این ۵ بازیکن غایب عضو تیم والیبال متین ورامین، قهرمان لیگ برتر و نماینده ایران در مسابقات جام باشگاه های آسیا هستند که بلافاصله پس از این پیکارها به اردوی تیم ملی اضافه خواهند شد.

* رحمان محمدی راد و رضا تندروان به عنوان مربی، سیامک افروزی(پزشک)، رضا زینال زاده(بدنساز)، نوید مشجری(آنالیزور)، علیرضا پیشیاره(ماساژور) و میثم جعفری به عنوان تدارکات تیم ملی الف را در تمرینات این اردو همراهی می کنند.

* به گفته مسئولان فدراسیون والیبال چورا، مربی تیم ملی بعد از تعطیلات سال جدید و اسلوبودان کواچ، سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران هم تا اواخر فروردین ماه به تهران می آیند تا تمرینات را مستقیم زیر نظر بگیرند.

* تمرینات تیم ملی الف نیز به صورت سه روز تمرین و یک روز استراحت پیگیری خواهد شد که روزی دو نوبت صبح و عصر از ساعت ۱۱ تا ۱۳ و ۱۷ تا ۱۹ این تمرینات برگزار می شود.

* اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم های ملی به این شرح است:

تیم ملی الف:

سعید معروف، مهدی مهدوی و محمد طاهر وادی(پاسور)، عادل غلامی، آرمین تشکری، سامان فائزی و سعید مصطفی وند(سرعتی)، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور، رحمان داوودی، علیرضا مباشری و میلاد عبادی پور(دریافت کننده)، شهرام محمودی، امیر غفور، فرهاد پیروت پور و رضا قرا(پشت خط زن)، فرهاد ظریف، ناصر رحیمی پناه و مهدی مرندی(لیبرو).

تیم ملی ب:

بهزاد حیدرشاهی، فرهاد سال افزون و رسول نجفی(پاسور)، مصطفی شریفات، سجاد دهنوی، محمد فتحعلی، عابدینی، علی رشیدی، مسعود غلامی(سرعتی)، علیرضا نصر اصفهانی، سید جواد معنوی نژاد، سعید جواهری توانا، حامد تارودی، سعید شیرود، مجتبی قلی زاده(دریافت کننده)، جواد حسین آبادی، رضا صفایی و امین علوی(پشت خط زن)، مجتبی یوسفی، عبدالرضا علیزاده و ابوالفضل قلی پور(لیبرو).

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار