|
|
کدخبر: ۱۴۹۹۸۴

در نامه کفاشیان به تاج بر لزوم همکاری باشگاه ها با تیم ملی تأکید شد

با توجه به رقابت های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای به مهدی تاج رئیس سازمان لیگ برتر، مواردی را مطرح کرد.

به گزارشخبرگزاری فارسو به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان در نامه خود به رئیس سازمان لیگ کشور آورده است با توجه به مصوبات ستاد جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل و توجه ویژه مبنی بر تحقق برنامه های تدوین شده و موفقیت هر چه بیشتر تیم ملی کشورمان در این دوره از بازیها، سازمان لیگ کشور باید نسبت به اجرای تقویم مسابقاتی فصل ۹۳-۹۲ لیگ خلیج فارس و لیگ آزادگان طبق برنامه ابلاغی اقدام کند.

در ادامه این نامه آمده است که در هفته های پایانی مسابقات مذکور، به منظور پیش بینی تمهیدات لازم و بررسی دقیق عملکرد فنی و رعایت اکید اخلاق حرفه ای از سوی کلیه تیمها در انجام رقابتهای سالم و جوانمردانه، علاوه بر نماینده سازمان لیگ نسبت به اعزام ناظرین ویژه با هماهنگی کمیته اخلاق و کمیته انضباطی اقدام و یک نسخه از گزارش مسابقات را به فدراسیون جهت اقدام بعدی ارائه کند.

در پایان نامه رئیس فدراسیون فوتبال به مهدی تاج آمده است اسامی بازیکنان تیم ملی از تاریخ ۲۳/۱ / ۹۳ از سوی فدراسیون اعلام می شود که ملی پوشان باید خود را به اردوی تیم ملی معرفی کنند. همچنین از سوی باشگاههای آنها باید همکاریهای لازم با تیم ملی صورت گیرد، در غیر اینصورت توسط ارکان قضایی فدراسیون پرونده مفتوح و برابر مقررات رسیدگی خواهد شد.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار