|
|
کدخبر: ۱۵۰۱۱۰

تکرار /

سرمربی تیم ملی ب والیبال ایران گفت: چندین رویداد مهم ورزش والیبال پیش رو است که باید نمایندگان ایران از اعتبار این رشته ورزشی کشورمان در آنان دفاع کنند.


به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،پیمان اکبری امروز یکشنبه در حاشیه نخستین روز تمرینات تیم های ملی الف و ب ایران در مجموعه ورزشی آزادی، افزود: والیبال روند رو به رشدی را از چند سال پیش آغاز کرده است و امسال نیز فدراسیون برنامه ریزی خوبی برای ادامه این روند دارد.

وی تصریح کرد: لیگ جهانی والیبال، مسابقات قهرمانی جهان در لهستان، بازی های آسیایی کره جنوبی و جام کنفدراسیون والیبال آسیا از جمله رویدادها مهم امسال این رشته ورزشی است و باید تیم های ایران با قدرت در آنها حضور یابند.



سرمربی تیم ملی ب والیبال با تاکید بر اینکه به رغم تعطیلات نوروزی تمرینات را از امروز دهم فرودین ماه آغاز کردیم، گفت: مهمترین هدف تمرینات تیم ملی والیبال ب پشتیوانه سازی برای تیم ملی الف است.

وی تصریح کرد: حضور شایسته در جام کنفدراسیون والیبال آسیا که با حضور هشت تیم برتر این قاره برگزار می شود، از دیگر اهداف آماده سازی تیم ملی ب است. البته شاید این تیم در چند رویداد دیگر این رشته ورزشی در سال جاری شرکت کند.

تمرینات آماده سازی تیم ملی ب والیبال برای شرکت در جام کنفدراسیون والیبال آسیا و چند تورنمنت بین المللی زیر نظر پیمان اکبری به عنوان سرمربی و مسعود آرمات، رضا ابراهیمی و ایرج مقدم(مربیان تیم ملی)، علی محمدی فر(فیزیوتراپ) و مهرداد مهرانپور(آنالیزور) از امروز یکشنبه آغاز شد.



اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی این تیم به شرح زیر است:
بهزاد حیدرشاهی، فرهاد سال افزون و رسول نجفی(پاسور)، مصطفی شریفات، سجاد دهنوی، محمد فتحعلی، عابدینی، علی رشیدی، مسعود غلامی(سرعتی)، علیرضا نصر اصفهانی، سید جواد معنوی نژاد، سعید جواهری توانا، حامد تارودی، سعید شیرود، مجتبی قلی زاده(دریافت کننده)، جواد حسین آبادی، رضا صفایی و امین علوی(پشت خط زن)، مجتبی یوسفی، عبدالرضا علیزاده و ابوالفضل قلی پور(لیبرو).

تمرینات این تیم به صورت سه روز تمرین و یک روز استراحت پیگیری خواهد شد که صبح ها از ساعت ۹ تا ۱۱ و عصر ها از ساعت ۱۵ تا ۱۷ برگزار می شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار