|
|
کدخبر: ۱۵۰۲۱۲

هفته سی ویکم لالیگا

خبرگزاری تسنیم: در شبی که تیم های وایادولید و ختافه مقابل رقبای خود به پیروزی رسیدند تیم فوتبال اوساسونا در دیداری خانگی برابر رئال سوسیه داد به نتیجه تساوی رضایت داد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، هفته سی ویکم لالیگای اسپانیا شب گذشته(یک شنبه) با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد که طی آن تیم های وایادولید و ختافه با پیروزی زمین مسابقه را ترک کردند.

در یکی از این دیدارها تیم فوتبال اوساسونا در خانه خود با نتیجه یک بر یک مقابل رئال سوسیه داد متوقف شد. برای اوساسونا اوریول ریرا(۵۹) و برای سوسیه داد گونزالو کاسترو(۸) گلزنی کردند. سوسیه داد با این تساوی ۵۰ امتیازی و در مکان ششم جدول جای گرفت، اوساسونا هم ۳۰ امتیازی شد و در رده نوزدهم جدول ۲۰ تیمی لالیگا ایستاد.

در دیگر دیدار شب گذشته هم ۲ تیم پایین جدولی وایادولید و آلمریا به مصاف هم رفتند که در نهایت وایادولید موفق شد با نتیجه یک بر صفر میهمانش را شکست دهد. تنها گل این بازی را مانوچو در دقیقه ۵ به ثمر رساند تا وایادولید ۳۰ امتیازی شود و به رده هفدهم صعود کند.

آلمریا در حالی در این بازی شکست را پذیرفت که از دقیقه ۷۵ در پی اخراج مارکو ناتانل تورسیگلری ۱۰ نفره به بازی ادامه می داد.

در سایر دیدارهای برگزارشده شب گذشته هم نتایج به شرح زیر رقم خورد:

ویارئال یک - الچه یک

والنسیا یک - ختافه ۳

پرونده این هفته از رقابت های لالیگا امشب با انجام ۲ دیدار بسته می شود که در بازی اول گرانادا به مصاف لوانته می رود و در آخرین بازی هفته رئال بتیس پذیرای مالاگاست.

در جدول رده بندی لالیگا تیم های اتلتیکومادرید، بارسلونا و رئال مادرید به ترتیب با ۷۶،۷۵ و ۷۳ امتیاز در رده های اول تا سوم قرار دارند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار