|
|
کدخبر: ۱۵۰۳۶۶

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: منتظر جواب MRI هستم تا وضعیت مصدومیت زانویم مشخص شود.

به گزارشخبرگزاری فارسو به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، پیام صادقیان درباره آسیب دیدگی اش اظهار داشت: در تمرین از ناحیه زانو دچار مشکل شدم و امروز از زانویم MRI گرفته شد و من منتظر نتیجه پزشکی این عکسبرداری هستم تا بدانم که وضعیت زانویم چگونه بوده و چه زمانی می توانم در تمرینات گروهی شرکت کنم. در حال حاضر کمی نگران هستم که دو بازی بعدی را از دست بدهم اما امیدوارم خبر خوشی به من داده شود و مشکل زانویم جدی نباشد و بتوانم تیم محبوبم را در دو بازی بعد همراهی کنم. به هر حال این دو بازی از اهمیت بالایی برخوردار است و من دوست دارم به تیم کمک کنم و در نتیجه دو بازی آینده سهیم باشم.

صادقیان درباره برتری سرخپوشان مقابل داماش یادآور شد: آن بازی تمام شد و ما به بازی بعدی فکر می کنیم البته باید بگویم با توجه به اینکه تیم داماش برای ماندن در لیگ نیاز به امتیازات آن بازی داشت بازی بسیار سختی در خانه حریف داشتیم. بازی هم در چمن مصنوعی برگزار می شد و آنها بیشتر از ما به بازی در این زمین ها عادت داشتند. با این وجود توانستیم با تلاش زیاد برنده بازی باشیم. سه امتیاز آن بازی برای ما و هواداران خیلی مهم بود. ما با این برد در کورس قهرمانی و کسب سهمیه آسیا قرار گرفتیم. با توجه به کاهش احتمالی سهمیه آسیایی کارمان سخت تر شده و حالا ما حتی امیدوار به قهرمانی هستیم. تمام تلاش خودمان را می کنیم تا در دو بازی آینده نتیجه بگیریم و از غفلت رقبا استفاده کرده و انشاالله به قهرمانی برسیم و دل این هواداران را که امسال مثل کوه پشت تیم بودند خوشحال کنیم.

هافبک جوان پرسپولیس درباره دیدار مقابل راه آهن خاطرنشان کرد: بدون تردید بازی سختی در پیش رو داریم. تمام بازی ها سخت و دشوار است به ویژه وقتی به هفته های پایانی می رسیم. ما باید تلاش زیادی کنیم تا برنده از این بازی خارج شویم. بسیار امیدواریم که هواداران در این بازی سنگ تمام گذاشته و حضور پرشماری در ورزشگاه آزادی داشته باشند. هواداران قوت قلب ما هستند و انتظار داریم بیایند و به قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی تیم کمک کنند. البته نیازی به حرف ما نیست هواداران خودشان شرایط را درک می کنند و این جور مواقع بیشتر از گذشته پشتیبان تیم هستند.

صادقیان درباره پیشنهادات خارجی اش که در رسانه ها مطرح می شود تصریح کرد: در حال حاضر به هیچ چیزی جز دو بازی آینده، قهرمانی پرسپولیس، کسب سهمیه و البته وضعیت مصدومیتم فکر نمی کنم. تمام فکر و ذکرم دو بازی بعدی پرسپولیس است و بسیار امیدوارم قهرمان شویم و دل هواداران را شاد کنیم. این از هر چیزی برایم مهم تر است.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار