|
|
کدخبر: ۱۵۰۳۸۸

گزارشی از شغل دوم گزارشگران ورزشی تلویزیون؛

«بهرام شفیع» یکی از قدیمی ترین مجریان و گزارشگران برنامه های ورزشی سیمای ایران است که از دیرباز علاقمندان به ورزش او را از قاب شیشه ای تلویزیون دیده و با صدا و چهره او آشنایی دیرینه دارند.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، بهرام شفیع متولد ۱۳۳۵ و از اهالی تهران است.

بسیاری از بینندگان او را پدر معنوی برنامه ورزش از نگاه او می دانند. شفیع با تعریف و تمجیدهای مداوم خود از اهالی ورزش دل همه را به دست آورده و به نوعی می توان گفت همین مساله باعثشده تا تمام اعضای وزارت ورزش رابطه خوبی با وی داشته باشند. و همین امر علت اصلی ماندگاری بهرام شفیع در دنیای ورزش و ارتباطات شده است.

رابطه خوب او با مسئولین ورزش باعثشد تا در یکی از برنامه زنده او محمود گودرزی وزیر ورزش به او پیامک زند و درخواست کرد که از طریق برنامه و توسط بهرام شفیع کیروش و کفاشیان برای حضور در یک جلسه فوری به وزارت ورزش دعوت شوند. خیلی ها همین رفتار او را دلیل پایداری اش در فدراسیون هاکی می دانند. گفتنی است که فعالیت بهرام شفیع در ورزش تنها به حوزه مجری گری و تلویزیون ختم نمی شود او ریاست فدراسیون هاکی ایران را نیز بر عهده دارد.

با ریاست او در فدراسیون هاکی، این فدراسیون بی پول توانست منابع مورد نظر را کسب کند و به مقام قهرمانی در آسیا هم برسد.

دادن تریبون به مسئولان در برنامه اش سبب شد تا روسای وقت از دو شغله بودن او چشم پوشی کنند و شفیع بتواند علاوه بر فعالیت اش در صداو سیما برسند ریاست فدراسیون هاکی نیز جلوس کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار