|
|
کدخبر: ۱۵۰۴۰۴

سال ۹۲ تنیس روی میز کشور شاهد برکناری مشکوک برخی از روسای هیئت ها بود که از رؤسای قدیمی با تجربه و موفق بودند.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در سال ۹۲ و بنا به گفته بسیاری از رئیس هیئت های استانی هیچگونه تسهیلاتی از قبیل مالی و یا تجهیزات به استان های مختلف کشور اختصاص نیافته است.

در این بین بعضی از روسای تنیس روی میز هم به دلایلی مشکوک برکنار شده اند.
از نمونه آنها می توان به اشعری قدیمی تریم رئیس هیئت تنیس روی میز که بیش از ۱۵ سال در استان قم خدمت کرده است و سرانجام از سمت خود استعفا داد.

رضایی، رئیس هیئت موفق استان مرکزی طی فرآیندهای خارج از آیین نامه از سمت خود برکنار شد وبا پیشنهاد اداره کل ورزش و جوانان این استان و صدور ابلاغ رئیس حال حاضر فدراسیون، برای آن هیئت سرپرست تعیین شد.

نکته جالب توجه این است که هر دو این افراد از منتخبین مجمع و با رای اعضا در سمت های استانی منصوب شده بودند و برکناری آنها از مسیری خارج از رای مجمع بود.

براساس این گزارش، تنیس روی میز استان کهکلویه و بویراحمد نیز شاهد جابه جایی بوده و پس از تمام شدن دوره ریاست محمد پیشیار که از قهرمانان و مربیان آن خطه از کشور بوده، فردی با رزمه غیر پینگ پنگی منصوب شده است.

استان گیلان که وضعیت دیگری را برای حفظ رئیس قانونی خود در پیش خواهد داشت مکاتبه رسمی فدراسیون با مدیر کل ورزش و جوانان آن استان مبنی بر نارضایتی از رئیسی که چند ماه قبل در مجمع انتخاباتی و با تایید فدراسیون منصوب گردیده تا حدودی گواه حذف تعداد زیادی از روسای مستقل است.

استان بوشهر جزو استان هایی است که یک مدیر کاملا پینگ پنگی و موفق دارد که در ماه های اخیر با چالش های زیادی مواجه شده است به طوری که با دستور فدراسیون کلاس های مربیگری و داوری استان منتفی شده است.

انتهای پیام /


ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار