|
|
کدخبر: ۱۵۰۴۴۸

با درخشش وین رونی در اورتون، فرگوسن سرمربی شیاطین سرخ با خرید این مهاجم جوان، رونی را به فوتبال دنیا معرفی کرد.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ وین رونی متولد ۲۴ اکتبر ۱۹۸۵ در شهر لیورپول می باشد

وی با قراردادی به ارزش ۳۰ میلیون پوند که می توانست قراردادی اشتباه برای یونایتد باشد به عنوان گرانترین بازیکن زیر ۲۰ سال برگزیده شد، مهاجم سابق اورتونی رویای خود را با انتقال به اولدترافورد درست در آخرین ساعات قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در سه شنبه ۳۱ آگوست ۲۰۰۴ کامل کرد.

اولین حرکات انفجاری وین در صحنه به اولین روز فصل ۲۰۰۳/۲۰۰۲ در برابر تاتنهام در گودیسون پارک بر می گردد. او اولین گل خود را در لیگ برتر در ۱۶ سالگی به ثمر رساند. در دقیقه پایانی مها جم خارق العاده باعثشد اورتون به یک پیروزی دراماتیک ۱-۲ در برابر آرسنال دست یابد.

استعداد وین در سطح ملی خیلی زود تشخیص داده شد و او به عنوان جوانترین بازیکن در فوریه ۲۰۰۳ برگزیده شد زمانی که او به عنوان بازیکن ذخیره در برابر استرالیا در آپتون پارک به میدان رفت. او همچنین جوانترین بازیکنی است که برای کشورش گلزنی کرد در ۱۷ سالگی در سپتامبر ۲۰۰۳ در برابر مقدونیه. شهرت او به عنوان یکی از بازیکنان جوان بسیار هیجان انگیز و بعلاوه نمایش موثر او برای انگلستان در یورو ۲۰۰۴ در پرتغال بیشتر هم شد.

۴
گل وین در ۴ بازی در برابر سوییس و کرواسی که شامل گل گیج کننده ۲۵ یاردی در برابر کرواسی است، کافی بود تا سر الکس فرگوسن را برای انعقاد قرارداد با مهاجمی که از ۱۴ سالگی تحت نظر بود متقاعد کند. به دنبال مذاکره مداوم با اورتون، یونایتد سرانجام مردشان را برای مربی قرمزها که بسیار مشتاق به او بود را بدست آورد.
فرگیوسن گفت: " من بسیار هیجان زده هستم " " من فکر می کنم ما بهترین بازیکن جوانی را که این کشور در ۳۰ سال اخیر دیده در اختیار داریم. هرکسی از امضای قرارداد با او خوشحال است. "

خود رونی گفته من بسیار هیجان زده هستم که اینجا هستم. از زمانی که یونایتد را می شناختم به آن علاقه مند بودم، آنجا تنها جایی بود که من به آن می رفتم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار