|
|
کدخبر: ۱۵۰۵۰۳

بهادر طاهری فوتسالیست جوان کشورمان گفت: از سفر به جمهوری آذربایجان و حضور در لیگ این کشور به دلیل وجود سودجویان و دلالان ناراضی بودم.

بهادر طاهری در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانگفت: از زمان فعالیت حرفه ای ام در فوتسال سابقه حضور در باشگاه های میثاق، مقاومت کرج و علیصدر همدان را داشتم اما به دلیل پیشنهادات و کسب تجربه ایی نو عازم کشور جمهوری آذربایجان برای حضور در لیگ این کشور شدم. اما نمی توان گفت که از حضورم در این کشور رضایت دارم. لیگ جمهوری آذربایجان شامل ۸ تیم می شود که من به عنوان لژیونر در تیم رده ششمی این لیگ حضور یافته ام. تیم اول لیگ جمهوری آذربایجان تیم قابل قبولی است و شامل تیم ملی بازیکنان بنام باشگاه هی و بازیکنان برزیلی و ایتالیایی می شود و این تیم درواقع تیم دوم فنر باغچه ترکیه است.

وی افزود: اما جدا از بحثحرفه ای وجود دلالان و افراد سودجو که در این کشور فعالیت فوتسالیست های ایرانی را تعقیب می کنند از نکات منفی این لیگ می شود. حرمت بازیکنان بوسیله این افراد شکسته می شود زیرا تنها منافع شخصی است که برای آنها اهمیت دارد. همین شرایط سبب شد از سفرم به آذربایجان رضایت نداشته باشم و این سفر را بدترین اتفاق سال ۹۲ بدانم. تبعات حضور در لیگ جمهوری آذربایجان باعثشد پس از ورود به کشورم قادر نباشم در تیمی حضور یابم. امیدوارم مسئولین با درایت خود فوتسالیست های جوان را از این اتفاق های تاریک دور نگه دارند و آنها را به حدی حمایت کنند که در کشورهای دیگر به دنبال شکوفایی استعدادهای خود نباشند.

طاهری اضافه کرد: سال بعد حتماً در یکی از لیگ های کشورم حاضر می شوم. تاکنون نیز پیشنهاد هایی از یک تیم لیگ یکی برای پلی آف داشتم که به صورت جدی آن را بررسی می کنم. مهم این است که در داخل کشور خودم با امنیت فعالیت کنم و از وعده های دروغین دلالان دور باشم. پنج سال پیش شاگرد مرحوم بابک معصومی بودم، پیش بینی می کرد که فوتسال ایران در صورت ادامه راهش از تیم تایلند نیز عقب می افتدکه این اتفاق افتاد. آرزو می کنم روزهای خوبی با تغییر رویه در مدیریت در انتظار فوتسال کشورم باشد.

وی در انتها خاطر نشان کرد: از خانواده ام، مربی ام فرهاد کشاورز و تمام کسانی که یاریم کردند به فوتسال پای بگذارم تشکر می کنم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار