|
|
کدخبر: ۱۵۰۵۸۹

امیر قلعه نویی سرمربی استقلال در کنفرانس خبری بیش از دیدار فردا مقابل الجزیره امارات در نشست خبری گفت: ما در جدول شرایط خوبی نداریم.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، امیر قلعه نویی سرمربی استقلال در کنفرانس خبری بیش از دیدار فردا مقابل الجزیره امارات در نشست خبری اظهار داشت: همانطور که می دانید ما در جدول شرایط خوبی نداریم و این سه بازی باقی مانده هر کدام حکم یک فینال را برای ما دارد و بازی با الجزیره آخرین شانس ما برای بقا در آسیا می باشد.

قلعه نویی ادامه داد در بازی رفت مقابل الجزیره خوب بازی کردیم ولی خوش شانس نبودیم ولی بنده معتقد هستم می توانستیم در دقایق آخر هر سه امتیاز را کسب کنیم. همانطور که در بازی رفت گفتم تیم الجزیره در ۵۰ متر رو به جلو خطرناک می باشد و از بازیکنان بسیار خوبی از جمله شماره ۱۰ سود می برد ولی ما هم استقلال هستیم و آمده ایم تا در این بازی به پیروزی برسیم و به جدول بازگردیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوال خبرنگار اماراتی مبنی بر اینکه چقدر آماده هستید که از آخرین شانس خود در بازی فردا استفاده کنید اظهار داشت همانطور که می دانید فوتبال مثل شطرنج می باشد. در شطرنج باید حواست به حرکات حریف هم باشد. ما باید روی اشتباهات فردی و تاکتیکی خودمان کار کنیم تا بخش عمده ای از امتیازاتی که در بازی های قبلی از دست داده ایم را جبران کنیم ما در بازی های قبلی روی اشتباهات فردی خیلی متضرر شدیم. تیم های ایرانی و کلاً مردم ایران در شرایط سخت بهتر عمل می کنند و در بازی فردا با ارائه یک بازی منطقی و تاکتیکی به دنبال کسب برد هستیم همانطور که گفتم باید تیم الجزیره را در ۵۰ متر رو به جلو از طریق هافبک های خودمان پرس کرده تا ارتباط بین هافبک و مهاجمان آن ها را قطع کنیم.

قلعه نویی در خصوص مصدومان و محرومان تیمش در بازی فردا گفت: ما برای این بازی عمران زاده را به دلیل دو اخطاره بودن و مجید غلام نژاد و سیاوش اکبرپور را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

سر مربی استقلال در پایان گفت: من تا کنون ۶ بار مقابل الجزیره به عنوان سر مربی حضور داشتم که دو بار در سال ۸۷ با استقلال زمانی که براگا سر مربی این تیم بود دو بار با سپاهان و یک بازی هم در همین بازی رفت مقابل این تیم مربی گری کرده ام.
انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار