|
|
کدخبر: ۱۵۰۶۷۹

حمایت همه جانبه بازیکن سابق منچستریونایتد از سرمربی تیم ملی ایران

کوئینتون فورچون گفت: کارلوس کی روش مربی بزرگی است و مدیریت شگفت انگیزی دارد.

به گزارشخبرگزاری فارس، کوئنتون فورچون بازیکن سابق تیم ملی آفریقای جنوبی و منچستر یونایتد با انجام مصاحبه ای از توانایی های کارلوس کی روش تمجید کرد و گفت: کی روش مربی بزرگی است و من سال ها زیر نظر این مربی فعالیت کردم. او با مدیریت شگفت انگیزی که دارد، همه چیز را تحت تاثیر قرار می دهد. کی روش یکی از بهترین مربیان دنیا است، مربی بزرگی که زمانی او را در تیم ملی آفریقای جنوبی در اختیار داشتیم.

وی افزود: اکنون نیز مربی خوبی مثل گوردون را در اختیار داریم، اما به نظر من تیم ملی آفریفای جنوبی مشکلاتی عمیق تر از گوردون و نتایج اخیر به دست آْمده در تیم ملی دارد.

فورچون تأکید کرد: ما اکنون می توانیم در تیم ملی آفریقای جنوبی به کارلوس کی روش شغل بدهیم. سوال اینجاست که تا چه زمانی می خواهیم این کار را به او بسپاریم. دو سه، چهار سال؟ بعد از اینکه کارها به روال خودش پیش می رود دوباره همه چیز را تغییر می دهیم و این نوع نگرش واقعا اشتباه است.. در واقع این نوع تصمیم گیری ها مثل یک بمب است و نمی توان با این روش کار کرد. وقتی چنین اتفاقی می افتد نباید انگشت اتهام را به سمت مربی بگیرم و بگویم او مقصر است. تیم ملی آفریقای جنوبی به مربی نیاز دارد که تغیرات به وجود بیاورد و نسل جدیدی را معرفی کند در شرایط فعلی چنین نسلی را پرورش ندادیم. نیاز داریم که بازیکنانمان را پرورش دهیم و آنها را به لحاظ استعدادیابی توسعه ببخشیم نیاز داریم در یک تورنومنت قهرمان شویم. این اتفاق باید در رده بزرگسالان رقم بخورد.

وی افزود: آیا صرف حضور در یک تورنمنت و فریاد زدن BAFANA(لقب بازیکنان تیم ملی آفریقای جنوبی) از سوی هواداران کافی است؟ من معقتدم ما در تیم ملی کشورمان نیاز به ساختار و تعریف مشخص داریم. باید برای رده پایه برنامه ریزی کنیم. برنامه ای از رده زیر ۱۰ سال تا به بالا باید انجام شود.

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار