|
|
کدخبر: ۱۵۰۷۱۲

سرمربی تیم فوتبال العین:

سرمربی تیم فوتبال العین گفت: آسیا باید به وجود تماشاگرانی چون تراکتورسازی به خود ببالد.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، زلاتکو دالیچ پس از تساوی دو بر دو تراکتورسازی مقابل العین اظهار داشت: نتیجه رضایت بخشی بود و به نفع هردو تیم. صعود تراکتورسازی بستگی به دیدار مقابل لخویا دارد ما ۹۰درصد راه صعود را پیمودیم امروز به آنچه که می خواستیم رسیدیم.

وی ادامه داد: تراکتورسازی در نیمه اول خوب ظاهر شد اما در نیمه دوم به شاگردانم گفتم فشار بیشتری روی دروازه تراکتورسازی بیاورند و پرس ۵نفر در زمین آنها داشتیم. خط هافبک تراکتورسازی از کار افتاد و فشار زیادی روی دروازه آنها آوردیم و ژیان هم از اشتباهات بازیکنان آنها نهایت استفاده را کرد.

سرمربی تیم فوتبال العین با تمجید از تماشاگران تراکتورسازی تأکید کرد: آسیا باید به تیم تراکتورسازی با این تماشاگرانش به خود ببالد در هیچ جای آسیا برای یک بازی این اندازه تماشاگر نمی آید آنطور هم که اعلام کرده اند به علت پائین بودن کیفیت مسابقات تعداد سهمیه ها کم شده و شنیده ام که سهمیه ایران هم کمتر شده است.

دالیچ افزود: تراکتورسازی همانند بازی رفت بازی کرد. می دانستیم که آنها در نیمه دوم کم می آورند و در ۲۰ دقیقه نیمه دوم هم به آنچه که می خواستیم رسیدیم. اما بازیکن شماره ۲۷(احمدزاده) تراکتورسازی با حرکت انفرادی خود به زیبایی توانست گل پیروزی بخش ما را جواب دهد و فکر می کنم نتیجه تساوی هم عادلانه بود. از تمام هواداران تراکتورسازی که تنها تیم خود را تشویق کردند تشکر می کنم من از آنها هیچ اهانتی نشنیدم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار