|
|
کدخبر: ۱۵۰۷۹۰

ملی پوش هندبال کشورمان گفت: بزرگترین اشتباه وزرشی ام هندبالیست شدنم بود زیرا در ایران به هندبال رسیدگی نمی شود.

خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانمصاحبه ای را با میلاد مسائلی ملی پوش هندبال انجام داده است که در ذیل می خوانیم:

*به طور کامل خودتان را معرفی کنید
متولد ۷/۳ / ۶۷ در شهر اصفهان هستم و از ۹ سالگی هندبال را به طور حرفه ای آغاز کردم و در ۱۵ سالگی به اردوی تیم ملی هندبال دعوت شدم. برای اولین باشگاهی که بازی کردم ذوب آهن بود و بعد از آن به تیم سپاهان ملحق شدم در سال ۹۱ از ایران به قطر رفتم وبرای تیم العربی این کشور بازی کردم و تا سال ۲۰۱۵ با این تیم قرارداد دارم. البته امسال را به طور قرضی به تیم ثامن الحجج سبزوا ملحق شدم. در زندگی شخصی ام ۲ سال است که ازدواج کرده ام ولی فرزندی ندارم. در حال حاضر دانشجوی کارشناسی تربیت بدنی ورودی سال ۸۷ هستم و به دلیل فعالیت های ورزشی تا حال حاضر نتوانسته ام درسم را به پایان برسانم و چند ترم را مرخصی گرفتم.
*لحظه سال تحویل امسال کنار خانواده خود هستید؟
امسال خوشبختانه سال تحویل را کنار همسرم هستم روز ابتدای عید را به خانواده اختصاص می دهیم بعد از آن به دلیل شروع ادامه لیگ برتر در تاریخ ۱۵ فروردین، تمرینات خود را شروع خواهیم کرد. در حال حاضر ۱۰ سال است که نتوانستم عید را به طور کامل در کنار خانواده باشم در برخی سال ها تحویل سال را نیز در اردوهای ورزشی بودم.
*بهترین عیدی که از کودکی تا به حال گرفته اید چه بوده است؟
بهترین عیدی را از پدر بزرگ ومادر بزرگ هایم میگرفتم. با اینکه مبلغ ناچیزی بود اما خیرو برکت زیادی داشت.
*اولین مکانی که در عید برای دید و بازدید می روید کجاست؟
اصولاً در ابتدا منزل پدرو مادر خودم وهمسرم می رویم.
*خاطره خوب و بد که از عید دارید؟
خدا را شکر درعید برای من همیشه خاطره خوبی رقم خورده است.
*آیا آشپزی می کنید و می توانید غذایی درست کنید؟ در کارهای منزل چطور به همسرتان کمک می کند؟
آشپزی بلد نیستم فقط می توانم املت درست کنم. اما درکاهای منزل به همسرم کمک می کنم وهمیشه جارو کشیدن خانه برعهده من است.
*در رشته ورزشیتان با چه شخصیتی بیشتر ارتباط دارید؟
من با هندبالی های زیادی دوست هستم اما بیشتر محمد رضا رجبی بازیکن لژیونر تیم نفت عراق صمیمی هستم.
*تمرکزتان برای انجام فعالیت های ورزشی تا ن چگونه کسب می کنید؟

از روزهای قبل ذهنم را آماده می کنم با تصویرسازی تمرکز بیشتری کسب می کنم وهمیشه با توکل بر خدا قبل از بازی پای به زمین می گذارم.
*به نظرتان چه عاملی سبب موفقیت بیشتر شما نسبت به هم رشته هایتان شده است؟
اول انیکه از سن پایین پا به این رشته گذاشتم و دست چپم و پست تخصصی ام باعثپیشرفتم شده است چون بازیکن چپ دست در این پست کم است عاملی برای موفقیت من شده است.
*مشکل ترین بازی و خاطره انگیز ترین رقابت ورزشیتان چه بوده است؟
بازی در مقابل تیم بحرین در سری رقابت های قهرمانی مردان آسیا از حساسیت بالایی برخوردار بود زیرا در برابر ۶ هزار تماشاگر بحرین میزبان به میدان رفته بودیم و آن بازی حکم کسب سهمیه جهانی را برایمان داشت که خوشبختانه گرفتن با یک تساوی اولین سهمیه جهانی در تاریخ هندبال را کسب کردیم. خاطره انگیزترین بازی نیز در رقابت ها قهرمانی جوانان جهان بود که توانستیم در مقابل تیم ملی جوانان اسپانیا به برتری برسیم که من درآن بازی ۱۳ گل به ثمر رساندم. درحال حاضر همان بازیکنان در تیم ملی بزرگسالان اسپانیا بازی می کنند با این تیم قهرمان جهان نیز شده اند.

*بدترین اشتباه و بهترین تصمیم ورزشیتان چه بوده است؟
بزرگترین اشتباه ورزشی ام این بود که هندبالیست شدم زیرا می توانستم در رشته های دیگر ورزشی نیز موفق شوم چون من والیبال و فوتبال را نیز به طور حرفه ای ادامه داده بودم شاید در آن رشته ها موفقیت بیشتری کسب می کردم چون متاسفانه رسیدگی به رشته هندبال در ایران بسیار کم است. بهترین تصمیم گیری ام نیز بازگشتم به تیم ملی بود، زمانی که من و چند تن از بازیکنان تیم ملی با فدراسیون مشکل داشتیم و آن سال برای تیم ملی بازی نکردیم اما بعد از حل برخی از مسائل به تیم ملی بازگشتیم و توانستیم جام جهانی ۲۰۱۵ قطر راه پیدا کنیم.

*اگر در پایان صحبتی باقی مانده می توانید بگویید
از حمایت های باشگاه ثامن الحجج و شخص میرعلی ریاست باشگاه کمال تشکر را دارم زیرا اگر نبودند شاید تیم ملی اصلاً به رقابت های آسیایی اعزام نمی شد و افتخار کسب سهیمه جهانی نیز درتاریخ هندبال ثبت نمی شد. همچنین تشکر ویژه ای از همسرم دارم که نقش بسزایی در کسب موفقیت هایم در این مدت داشته است و صبورانه عدم حضور من را تحمل کرده است.
انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار