|
|
کدخبر: ۱۵۰۸۱۸

مصدومیت پیکه اتفاقی ناخوشایند است

خبرگزاری تسنیم: سرمربی ۵۱ ساله آبی و اناری پوشان تأکید کرد بارسلونا پس از دریافت گل از اتلتیکو نمایش بهتری از خود ارائه داده است.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، خراردو مارتینو، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از تساوی یک بر یک شاگردانش مقابل اتلتیکومادرید در چارچوب دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: به نوع بازی که مقابل اتلتیکو به نمایش گذاشتیم، افتخار می کنم. اگر ما به همین روند بازی ادامه دهیم شانس هایی برای رسیدن به موفقیت خواهیم داشت.

«هدف ما در هر بازی کسب پیروزی است»، مارتینو با تاکید بر این موضوع گفت: ما در بازی برگشت به مادرید می رویم و کاری را می کنیم که همیشه سعی در انجام دادنش داریم.

وی افزود: پس از گلی که اتلتیکو به ثمر رساند بارسلونا بهتری را شاهد بودیم. ما در نیمه دوم توپ را در زمین بهتر به گردش در آوردیم و در عمق بازی کردیم. ما همچنین در مدت زمان یک سوم پایانی بازی چندین حرکت خوب و چند شوت به سمت دروازه اتلتیکو داشتیم.

سرمربی آرژانتینی بارسا تصریح کرد: ما در این بازی یک تیم بودیم و به اتلتیکو فشار آوردیم. در مورد مصدومیت جرارد پیکه هم در حال حاضر نمی توانم نظری بدهم. گاهی اوقات اتفاقات ناخوشایندی روی می دهد و مصدومیت پیکه یکی از آن موارد است. مارک بارترا هم که جانشین پیکه شد خیلی عالی عمل کرد. در مجموع بازی متعادلی بود و به نظرم شرایط ۲ تیم برای بازی برگشت یکسان است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار