|
|
کدخبر: ۱۵۰۸۶۳

رقابت های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان اروپا - فنلاند

در روز نخست رقابت های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان اروپا که از دیروز(سه شنبه) در شهر وانتای فنلاند آغاز شده است، روس ها در دو وزن نخست صاحب مدال طلا شدند.

به گزارشخبرگزاری فارسو به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در وزن ۶۵ کیلوگرم که ۲۰ کشتی گیر حضور داشتند، ماگمود قربان علی یف از روسیه دارنده مدال برنز جهان در دیدار پایانی مقابل سروت کاسکان از ترکیه با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری دست یافت و قهرمان شد. برویسلاو نوواچ کوف از بلغارستان و کنستانتین خابالاشویلی از گرجستان در این وزن صاحب مدال برنز شدند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم عبدالسلام گادیسوف قهرمان اروپا از روسیه در دیدار فینال مقابل ختاگ گازیموف دارنده مدال برنز المپیک و قهرمان جهان از آذربایجان با نتیجه ۵ بر یک به برتری دست یافت و قهرمان شد. در این وزن ایوان یانکوفسکی از بلاروس و نیکولای سبان از مولداوی مشترکا سوم شدند. در این وزن نیز ۲۰ کشتی گیر حضور داشتند.

شکست پاولو اولینیک از اوکراین در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۴ بر صفر مقابل ختاگ گازیموف، پیروزی اولینیک مقابل ادگار ینوکیان کشتی گیر مطرح ارمنستانی در مرحله یک چهارم نهایی، شکست یلدریم از ترکیه مقابل الیف از بلغارستان و داتو کراشویلی از گرجستان برابر ویلیام هارت از آلمان از نتایج مهم روز نخست این رقابت ها بود.

در روز نخست این مسابقات ماریا استادنیک از آذربایجان در وزن ۴۸ کیلوگرم و والری کابلولا از روسیه در وزن ۵۸ کیلوگرم در رشته زنان به مقام قهرمانی رسیدند.

رقابت های کشتی قهرمانی اروپا تا روز ۱۷ فروردین ماه در سه رشته آزاد، فرنگی و زنان برگزار می شود.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار