|
|
کدخبر: ۱۵۰۹۰۰

به دلیل سه اخطاره بودن

مدافعان تیم فوتبال صبای قم به دلیل سه اخطاره بودن از دیدار صبای قم برابر مس کرمان در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور محروم شدند.

به گزارشخبرگزاری فارساز قم، تیم فوتبال صبای قم در هفدهمین روز فروردین ماه قرار است برابر مس کرمان در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور آخرین بازی خارج از خانه خود را در فصل جاری لیگ برتر فوتبال برگزار می کند.

این در حالی است که چهاردهمین هفته از دور برگشت سیزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور جام خلیج فارس از عصر یکشنبه هفدهم فروردین ماه با انجام دیدارهایی حساس به صورت همزمان آغاز خواهد شد و در حالی با انجام یک مسابقه در کرمان ادامه می یابد که طی آن تیم های فوتبال صبای قم و مس کرمان در ورزشگاه اختصاصی مسی ها برابر یکدیگر صف آرایی می کنند، در حالی که صبا برای رسیدن به رتبه تک رقمی در جدول لیگ سیزدهم تلاش می کند و مس در پی فرار از سقوط است.

مسابقه تیم های صبای قم و مس کرمان دیداری حساس از بازی های این هفته رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور جام خلیج فارس است که از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه روز یکشنبه هفدهم فروردین ماه به میزبانی مس کرمان در ورزشگاه شهید باهنر این شهر برگزار می شود.

صبای قم و مس کرمان در بازی برگشت این فصل به میزبانی شاگردان «لوکا بوناچیچ کروات در حالی به مصاف یکدیگر می روند که در این مسابقه صبای قم به امید کسب نهمین برد این فصل و تداوم روند صعودی خود در لیگ سیزدهم است و مس کرمان آخرین شانس خود برای فرار از سقوط را می آزماید.

صبای قم در ۲۸ بازی گذشته هرگز در حد نام و سابقه خود برابر حریفان ظاهر نشده است و با هشت پیروزی، هفت تساوی و ۱۳ باخت برابر حریفان تنها در مکان دهم جدول رده بندی قرار گرفته است و همچون فصل گذشته با دو سرمربی کار کرد، اما به نظر می رسد مانند لیگ قبل بار دیگر در مکان دهم می ایستد.

صبای قم آخرین بار در جدال رو در رو با مس کرمان در چارچوب رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در بازی رفت لیگ سیزدهم در دیداری داخل خانه در ورزشگاه یادگار امام شهر مقدس قم مقابل تیم فوتبال مس کرمان در نهایت به تساوی دو بر دو دست یافت.

عبدالصمد مرفاوی سرمربی جوان تیم فوتبال صبای قم که این تیم را از خطر سقوط به مسابقات لیگ دسته اول جام آزادگان نجات داده است، امید زیادی دارد تا هنوز هم موفقیت های این تیم ادامه داشته باشد و صبا بتواند مقابل مس کرمان برای نهمین بار در این فصل پیروز شود.

این در حالی است که مرفاوی به دلیل سه اخطاره بودن در این دیدار نمی توان از حضور دو بازیکن کلیدی تیمش در خط دفاعی یعنی روزبه چشمی و مجید حیدری استفاده کند زیرا این دو بازیکن در دیدار هفته بیست و هشتم صبای قم با ذوب آهن اصفهان که روز هفتم فروردین ماه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد و به برتری ۲ بر یک صبا انجامید از اشکان خورشیدی داور آن بازی کارت زرد گرفتند و بازی با مس را از دست دادند.

انتهای پیام / ۷۸۰۰۲ / ر۴۰

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار