|
|
کدخبر: ۱۵۱۰۶۲

برای بازی برگشت قولی نمی دهم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی دورتموند عملکرد مدافعان و مهاجمان تیمش را در دیدار مقابل رئال مادرید مورد انتقاد قرار داد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بورسیا دورتموند شب گذشته(چهارشنبه) در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۳ بر صفر مغلوب میزبانش، رئال مادرید شد.

یورگن کلوپ، سرمربی دورتموند پس از بازی گفت: ۲ گلی که رئال به ثمر رساند روی پاس گلی بود که خودمان دادیم. گل اولی که خوردیم روی حمله ای بود که به خوبی از سوی رئالی ها طرح ریزی شد و نمی شود به آن ایرادی گرفت ولی روی گل دوم و سوم بازی را خیلی ساده گرفتیم و اجازه خودنمایی به مهاجمان حریف را دادیم.

وی ادامه داد: آنطور که باید در کارهای دفاعی خوب عمل نکردیم و فضای لازم را به مهاجمان رئال دادیم. آنطور که دلم می خواست فشرده و نزدیک به هم بازی نکردیم ولی باید این موضوع را به خاطر داشته باشیم که ما مقابل یکی از بهترین تیم های حال حاضر دنیا بازی کردیم.

کلوپ تاکید کرد: تا لحظه به صدا در آمدن سوت پایان بازی موقعیت های گلزنی فراوانی داشتیم که اگر این اتفاق می افتاد می توانست به ما در بازی برگشت کمک کند. اگر یک گل به رئال می زدیم در بازی برگشت جلوی تماشاگران خودی احتمال پیروزی ۲ بر صفر وجود داشت ولی با توجه به ناکامی ما در گشودن دروازه رئال مادرید کارمان برای بازی برگشت دشوارتر خواهد بود.

سرمربی ۴۶ ساله زردپوشان وستفالن تصریح کرد: در زدن ضربات نهایی بی دقت و فاقد کیفیت لازم بودیم. ضدحملات زیادی روی دروازه رئال داشتیم ولی موقعیت های خودمان را با بی دقتی از دست دادیم. اگر هفته آینده از دور رقابت ها حذف شویم تنها عملکرد ضعیف خط دفاعی مان مزید بر علت نبوده است.

کلوپ گفت: برای بازی برگشت در سیگنال ایدونا پارک قولی نمی دهم ولی ما بازی سرتاسر تهاجمی از خود به نمایش خواهیم گذاشت و تلاش می کنیم پیروز میدان باشیم. اگر بازی را طوری مدیریت کنیم که مقابل کهکشانی ها به پیروزی برسیم باید ببینیم حواشی بازی چطور پیش خواهد شد. به هرحال تأکید می کنم که نمی خواهم اینجا بایستم و بگویم که در بازی برگشت رئال را در هم خواهیم کوبید!

دیدار برگشت ۲ تیم سه شنبه آینده در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک به میزبانی دورتموند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار